søndag, april 03, 2011

130.000....

Ja, hele 130.000 har været forbi min blog siden jeg satte counteren på. Det er jo ganske vildt. Vil da lige ligge hovedet i blød og overveje om det ikke udløser en blogcandy eller ligende... I mens kan i jo kigge lidt på et sæt kort som jeg har lavet til OSH. Fine flyvemaskiner fra Papertrey Ink. Farvelagt med promarkers.
Og jeg kan se at det ikke er "almindelig" viden for alle. Men grunden til at jeg bruger lørdagen på bryllupsforberedelse er jo selvfølgelig at jeg (vi - Jacob og jeg) skal giftes d. 10. september 2011.

Whiii - glæder mig! Selvom der i min verden er længe til!


Hav en god dag.

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle lækre kort, du har lavet til OSH!
Jeg kan rigtig godt lide de stempler fra papertray ink. Jeg kunne købe mig fattig derinde. Jeg er vild med deres tilhørende dies system også.
130.000 er flot. Tillykke med det!

Ifversen sagde ...

Flotte flotte kort og supersøde stempler!
Jamen tillykke! Jeg tror at september er kort tid sådan i bryllupssammenhæng :-) Men det er en fin kirke

Charlie sagde ...

Næh hvor de er fine og rigtig godt valgt med den lille flyver. TAK på forhånd fra OSH. Jeg vidste godt det med brylluppet og nu har jeg også styr på datoen =0). Det bliver nok september før du aner det.

aka sagde ...

Det er nogle rigtig søde kort med den lille flyver. De kort skal nok blive sendt retur til DK engang.

Og ih hvor er det spændende med sådan et bryllup.......for sådan en romantisk sjæl som mig. Suk, suk, suk...
Husk at nyde forberedelserne i fulde drag - for det er jo en stor del af det også.

God søndag.

Brit sagde ...

Super søde flyvere du har lavet...
Og selvom du synes der er længe til den store dag, så går tiden alt for stærkt, når man skal forberede så en stor dag.

Fortsat god søndag

Katrine (Kat) sagde ...

Fine kort ;) imponerende med 130.000, det er nu også en slat ;D

Mette sagde ...

Super søde kort...Jeg kan godt forstå at du glæder dig ;-)...Det bliver stort ! For mange år siden var jeg til barnedåb i kirken som I har valgt, og jeg tror at der er en helt speciel historie om netop dén kirke og de 2 tårne ? Det var vist Hvide-slægten som byggede den. Den familie som Absalon voksede op i, inden han fik travlt med at grundlægge København...