mandag, april 18, 2011

At blive udfordret...

Jeg kan godt lide udfordringer. Det er altid sjovt at prøve noget nyt.
Jeg er dog ikke meget for at få beskidte fingre! Men det er jo svært ikke at blive inspireret når man sidder ved siden af de dygtige damer Eva og Katrine. Så jeg kunne ikke sige nej, da de lavede en udfordring til mig, hvor jeg skulle bruge glimmermist, glimmerlim, et baggrundspapir fra Tim Holtz, det fine chipboard og nogle metalsommerfugle. Nå ja så skulle det hele clipses på (altså alt det der kunne!).

 Her er resultatet. Jeg har brugt Maya mist og glimmer glam til baggrunden. Kanten er revet med edge-distresser og sværtet med distress ink og sort dabber.

Swirl fra ZVA og de fine metalsommerfugle, som har fået glimmerlim fordi jeg næsten glemte at det også skulle bruges.
Chipboardet har fået distress ink og perfect pearl.

 Twine som er clipset fast og fine røde swarovski-krystaller.

Ovenpå ovenståede udfordring gik jeg i gang med noget helt andet. Denne gang med lyserød og UDEN sværte og revede/krøllede kanter.
Jeg fik brugt en af mine nye lækre borderpunch fra Martha Stewart.

Hav en god dag.

10 kommentarer:

Netti sagde ...

OPTUR...een mere end mig der ikke kan lide at få grisset fingre? Øh kan man godt undgå det som læge??
Supersmukke layouts du har lavet og flot at du tog udfordringen op :)
Sejt jeg er ikke alene om at være anti-grisser :)

Karina Beck sagde ...

Sejt at du tog udfordringen op!
Lækre layouts begge to.

Rikke sagde ...

WAUW hvor er det bare blevet flot, du kan da sagtens tage i mod nogle flere udfordinger ;o))
Sarah den punch du har brugt på dit Happy Birthday kort er det en MS punch?

Heidi sagde ...

De er jo bare TOP lækre begge to, helt vidt forskellige og total fed stil. De kan noget med inspiration de to damer ;-)

Cecilie sagde ...

Når du tager imod en udfordring, så gør du det for alvor. Wow - det layout blev da bare super fedt.

Layoutet nummer to er også skønt. Jeg kan godt lide "ingen sværte", ved du jo ;o)

Det var hyggeligt lige at snakke lidt i lørdags.

Jannet sagde ...

2 super lækkere layout's, med flotte detaljer.

Jean sagde ...

Du er virkelig dygtig, hold op hvor er det bare fedt det første LO..
og det andet er bare så smukt.. dejlig friske farver du har fundet frem :)

Anjashobby sagde ...

Hold da op nogle skønne ting du har fået lavet...God påske
Mvh anja

Heidi sagde ...

Hvor er de flotte og forskelige, er vild med dem begge og især det sidste, elsker jo de farver :)

Rigtig god påske til dig

Ras sagde ...

total lækre LO du laver