onsdag, april 20, 2011

The Color Room #54...

Jeg har scrappet lidt i dag. Jeg har længe haft lyst til at lave et LO ud fra en af udfordringerne fra The Color Room, det er bare ikke blevet til noget før i dag hvor jeg har lavet udfordring #54.

Til SAM købte jeg noget glimmer-glam bl.a i sort. Synes det er fantastisk at det bliver så intenst i farven. Det gule og pink mist er fra Maya. Der følger lidt detaljebilleder.



Jeps det er mig (-og Maria).

HUSK at der i aften af Bingo på Scrapsisters Forum
Jeg vil i hvertfald sidde parat.

Hav en god dag.

8 kommentarer:

Jean sagde ...

Wow hvor er det fedt..
Når du laver det med glimmer mist-glam ting gør du det så på pairet før du pynter med alle de andre ting eller hvordan??
og hvad er forskellen på glimmer mist og det glam ting?? Har ikke købt noget af det endnu for synes det virker helt uoverskueligt så meget der findes og hvad man kan starte med hihi...

Tusinde tak for kikket.. og selvfølgelig.. Bingo på scrapsisters er jeg da med på :) Spændene hvordan det går :)

Karina Beck sagde ...

For pokker da hvor er det et skønt billed af jer!
Det er et lækkert layout med flot splat i baggrunden.
God påske.

Jannet sagde ...

Lækker layout.
God påske.

Heidi sagde ...

Hvor er det fedt - er vild med det hele og især dine klatter - ønsker mig også sådan noget halløj ;)
Og skønt billede, det er jo næsten det bedste ved det hele :)

HenrietteH sagde ...

Sikke nogen skønne klatter ... de sidder bare lige hvor de skal og ser drøn godt ud...

Skønt ældre billede af dig og søs...

madamtridse sagde ...

Hvor er det LO bare flot. Super lækkre baggrund du har lavet.
Skønt billede af dig og din søster
Forsat rigtig dejlig påske.

Charlie sagde ...

Fnis er en skøn titel til dette LO. I er da bestemt ikke enæggede tvillinger så forskellige I allerede så ud som små! Lækkert LO. Rigtig GOD PÅSKE herfra. =0)

Charlotte sagde ...

WOW - det er et super lækkert og utroligt flot LO. Flotte klatter glam'en laver. Tror jeg må have fat i sådan noget. .. et nyt behov er opstået! :0)
Herligt billede og skøn titel.