søndag, april 17, 2011

En veloverstået weekend...

I weekenden har der været Scrap-a-mania i Roskilde. Det har været en super hyggelig weekende med godt selskab af Eva, Katrine, Marianne, Tina og en masse andre dejlige scrappere. Masser af snak, scrap og shopping. Hyggeligt at hilse på jer allesammen. Jeg fik lavet et LO til LO-konkurrencen. Jeg havde købt noget super fint papir fra Pink Paislee og blev inspireret til at lavet et vintage-agtigt LO. Blev rigtig godt tilfreds med resultatet.

Fin die-cut fra pink paislee.
Denne luftballon var også i sættet fra Pink Paislle, den passe jo lige til billedet. De små bling er de super lækre swarovskikrystaller fra Unik Scrap - de er såå lækre og vanedannende.
Endnu et detaljebillede.
Og endnu et....


Jeg fik også shoppet lidt. Synes egentlig ikke jeg havde købt så meget, men da jeg pakkede ud kunne jeg godt se jeg alligevel havde fået en del med hjem.

Martha Stewart punches, glimmer glam, lækre doily stempler, bogstaver, blomster, blade, twine, die-cuts og Swarovski-krystaller. Der mangler lige et Magnolia-stempel som jeg ikke fik med på billedet + 2 D-ring album.
Smukt papir fra Glitz - købt hos scrapfactory...
Og skønt papir fra Pink Paislee, det nederste i samarbejde med Collage press som laver sådan noget fint papir.
Og så var jeg så heldig at vinde til bankospillet lørdag aften. Fine bogstaver fra Scrapper.dk. Lige gaven til en bogstav-freak som mig.

Hav en god dag.

12 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Det er så fantastisk smukt!!! Sikke en stemning med masser af skønne detaljer.
Sørme også nogle lækre indkøb du har haft....der er jo til masser af kreativiteter :))
God påske.

Jean sagde ...

Hvor var det LO til konkurrencen bare smukt, studerede det virkelig mange gange hihih ;)

Tak for alle de mange lækre ting jeg fik købt af dig ved Byttebordet, specielt alle papirresterne var GULD værd for en som mig hihihi ;)

Lækre ting du har fået købt dig ;)

Ann Cicilie sagde ...

LEKKER layout, og joda, du har visst fått shoppet litt ;)

Var hyggelig å møte deg igjen, jeg håper vi snart finner en ny andledning til å møtes om ikke så lenge :)

Jayne sagde ...

wow Hvor er det lækkert dit layout.. mange frække detaljer... Hyggeligt at lige hilse på dig på sam... Selvom jeg ikke fik præsenteret mig...

Og sikke nogle køb... og der er altid mere end man regner med.. men som regel kan man jo ikke undvære noget af det, når man står der :-)
God påske
Jayne

Hverdagensmamirakler sagde ...

Lækre ting du har købt... Kender godt følelsen af at man ikke synes man har købt så meget, men når man så får kigget nærmere på tingene, kan man godt se at der alligevel er kommet meget ned i poserne i løbet af dagen :o) God fornøjelse med kreativiteten.

Netti sagde ...

Synes du ikke du fik købt så meget?! Så vil jeg gerne se når du shopper igennem hehe..
Det er et virkelig lækkert og stemningsfyldt layout du har lavet, Jeg er helt vild med den stil :)

Rikke sagde ...

Ahhhh så det er dig der er Sarah ;o))
Jeg var forbi dig flere gange fordi jeg bare synes dit layout, var helt fantastisk!!

Margit sagde ...

Super flot LO... og SÅ mange fikse og spændende detaljer.
Hyggeligt at ses i week-end'en...
Lækre indkøb og tak for godt indkøb fra byttebordet... ;o)
Knus

Sivsko sagde ...

Super flot LO - mange rigtig dejlige detaljer - jeg så lige et glimt af dig, da jeg var på besøg, der er jo også rigtig mange mennesker :-)
Krammer og god påske
Heidi

Charlotte Ravn sagde ...

Det er bare så kanon lækkert det layout og sikke nogle skønne ting du fik købt! Tusind tak for liftet til banegården, det var sødt af dig, men jeg er så flov over, at jeg glemte at dig noget for det, så du har noget til gode herfra søde Sarah! Rigtig god påske!

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke et flot LO. Kan godt forstå du er tilfreds med det. Og sikke mange lækre ting du har fået købt på SAM. Er vil med Martha Stewart punchene.

Majer sagde ...

Super flot LO du har lavet!! Der er så mange spændende ting at kigge på. Godt gået!!

Og sikke en masse lækre ting du fik indkøbt :-)