lørdag, april 02, 2011

Vi har været i Kirke...

Ja vi har været i Kirke i dag, nemlig til Bryllupsforberedelse. Det var et super godt arrangement, som satte masse gode tanker i gang og lige fik en til at glæde sig endnu mere. I får lige et billede af den fine kirke (Tveje Merløse).... Og så har jeg endelig fået lavet et kort færdigt. Jeg har haft det liggende længe halvfærdigt, men her er det altså.
Stempel fra Magnolia. Papir fra pink paislee og Crate. Blomster fra Wild Orchid Craft.


Vi tog cyklerne ned til kirken, vejret var skønt, så det har givet lyst til en lidt længere tur ud i det smukke forår.


Hav en god dag.

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Bryllup ??? Der er noget jeg har glippet - hvor spændende :)))))

Her mangler sol og de 20 grader de snakkede om øv

Charlie sagde ...

Næh hvor spændende og hyggeligt. Og en skøn ældre kirke - lige som det skal være i min verden. FLOT kort og klog tekst.

Margit sagde ...

Jamen... det nærmer sig jo også ;o)
Spændende... og kirken ser i hvert fald hyggelig ud... så rammerne er vist i orden ;o)
Dejligt vejr?? Her er det stadig køligt og gråt i gråt!! ØV-ØV-ØV
God week-end

aka sagde ...

Bryllupsforberedelse...?? Ih altså hvor spændende. Jeg glæder mig til fortsættelsen...

Smukt, smukt kort, og bare så fint malet.

Jean sagde ...

Ejjj hvor spændene.. Skal det være sommer bryllup???
Rigtig fin kirke i skal giftes i :)

Her har det også været fantastisk vejr.. 11 grader fra kl 10 imorges og toppede 20 grader om eftermiddagen da jeg kørte forbi en tank der viste graderne derude :)

Skønt kort du har lavet, er helt vild med teksten.. Den er så sand.