søndag, maj 22, 2011

Gætteleg...

Inspireret af en tråd på Scrapsisters om hvordan man kunne se at det var en bestemt/en selv der havde scrappet satte jeg en lille gætteleg i gang.
Dem der ville være med skulle sende et LO til mig og så skulle vi gætte hvem der havde lavet hvad.
Det var faktisk ret svært, men der var nogle der var rigtig gode til at "gætte".

Dette var mit bidrag. Det var et LO jeg havde lavet et par dage i forvejen, så jeg havde ikke gjort noget for at "skjule" hvem der havde lavet det (udover at skjule mit ansigt).

Her kommer masser af detaljebilleder.






Hav en god dag.

11 kommentarer:

Mette sagde ...

Selvom jeg ikke er bidt af en gal skoda, synes jeg at dit LO er vildt flot...og mht din kommentar om Celines bordkort bliver jeg lige nødt til at fortælle at det tog mindre end en time at standse 120 hjerter ud (til 60 bordkort)Embossingen tog lidt tid, men vi gjorde det på samlebånds-manér og så var det ikke så slemt ;-)

Christina C. sagde ...

What a stunning scrapbook page...love it!!!!!

Jean sagde ...

Uhh det er bare så lækkert..
og så mange skønne små detaljer med spændene ting.. Dem har du mange af :)

Ser nu godt ud i den bil!!

aka sagde ...

Ja, jeg gættede jo på dig....måske et held, eller også er jeg bare kvik...haha.
Men det var måske netop alle de små fine detaljer og alle de specielle pynteting der "afslørede" dig. Dem har du nemlig så mange af ! Hvis du synes jeg lyder lidt misundelig, har du nok ret. Hvor finder du det alt sammen.
Din opsætning er også et kendetegn. Du er god til at samle tingene, så øjet ledes mod det er er vigtigt. Og så har du altid glade farver.
Det var en rigtig sjov ide med den konkurrence, og måske skulle du bruge ideen en anden gang.

Brit sagde ...

Super lækkert LO.... Er vild med alle dine detaljer - især busstoppestedet. Hvor dælen finder du alle de spændende dimser og nips du sætter på dine LO og kort??

Karina Beck sagde ...

Jeg er vild med dette layout. Papir, billed, pynt... Mums. Jeg vil forøvrigt også gerne høre hvor du finder det lækre pynt henne....

Charlie sagde ...

Jeg må med skam melde jeg slet ikke fik gættet med - men de mange fine, finurlige detaljer ville nok have hjulpet mig i din retning. FLOT LO er det bestemt og på en hyggelig måde.

madamtridse sagde ...

Waouw et super lækkert LO. Mums nogle lækre detaljer.
Du må ha' en skøn uge

alfie sagde ...

SÅÅÅÅÅ lækkert - og total lækker bil!!

Majer sagde ...

Hvis ikke du havde været med på billedet, havde jeg nok ikke gættet at det var dit LO!

Mange lækre ting at kigge på :-)

God weekend fra Majer

Katrine (Kat) sagde ...

Gigantisk cool :D