lørdag, maj 21, 2011

Scrapmester opgave 3...

Så er der næsten gået en ny uge. Jeg har haft travlt med arbejde, men også med at lave invitationer til Brylluppet som nu endelig er færdige. (HURRA - jeg hader samlebåndsarbejde).

En ny uge byder også på en ny udfordring i Scrapsisters Scrapmesterskab.

 Opgaven denne gang var at bruge mindst 3 af farverne:

Hvid - rød - orange - gul - grøn - turkis - blå - indigo - violet/lilla - Lysegrønt - Sandfarve/beige
Man måtte godt bruge andre farver.
Deruover skulle der være noget fra Naturen (jeg har valgt blomst, sommerfugl og mariehøne) og der skulle stemples på LO'et.

Egentligt en rimelig "nem" opgave, men jeg havde en ide jeg bare ikke kunne få til at virke, mest fordi jeg ikke kunne finde billeder der passede. Så resultatet blev sådan her i stedet.




Hav en god dag. Jeg skal desværre på arbejde hele weekenden. 

2 kommentarer:

lam sagde ...

hvor er det bare lækkert og i rigitg Sarah stil

alfie sagde ...

Så lækkert og romantisk.

Forstår godt din følelse ang. invitationer - Jeg HADER også samlebåndsarbejde.