tirsdag, juni 07, 2011

Creative Scrappers #158...

Hejsa.
Jeg har lavet et LO ud fra en skitse på en af mine favorit skitseblogs. Nemlig Creative Scrappers. De laver de lækreste skitser og der er altid super meget inspiration at hente.
Det blev skitse #158 jeg kastede mig over.

Den kom til at se sådan her ud!


Papiret er fra Crate, Studio Calico og October Afternoon. Overlay fra Glitz,
 Bogstaver fra American Crafts og cosmo cricket.

Og nogle detaljebilleder.





Jeg har heldigvis fri nogle dage efter at have arbejdet hele Kristi Himmelfarts weekenden. 
Hav en god dag.

3 kommentarer:

aka sagde ...

Skønt, skønt layout. Jeg elsker den stil - men magter den ikke selv. Men øver lidt....
Så mange dejlige farver og sjovt dims du har fået sat på......utroligt.
Og så spekulerer jeg....Schönbrunn ? Østrig...noget med et kæmpeslot og park med rødbøge...Jeg må vist lige researche, for der var jeg engang som barn...Hvor sjovt, det sted har jeg ikke tænkt på siden.

Karina Beck sagde ...

Det er et vildt lækkert layout, fuld af lækre detaljer! Me like!

Katrine (Kat) sagde ...

Fedt layout! Kan lide dine hæfteklammer :)