tirsdag, juni 14, 2011

Scoop og Scrapmester finale...

Jeg har ikke super mange billeder af mig selv som barn. Derfor var det et scoop at min faster kom og viste mig dette billede af Maria og mig, hun havde fundet under oprydningen. 
Hun sagde at det var lige sådan hun huskede os. (sikkert også pga det skæve pandehår som jeg synes vi havde mere eller mindre kronisk som børn).
Jeg skyndte mig og låne billedet for at skanne det ind og jeg glæder mig allerede til at scrappe det.

I weekenden har jeg fået lavet mit bidrag til Scrapsisters Scrapmester, hvor jeg har været så heldig at komme i finalen. Tusind tak til alle der har stemt på mig. Det har været så sjovt at være med.
Nu er alle finale bidragene kommet op. De er bare så flotte.
 Det er anonymt, men faktisk sjovt at se hvor karakteristisk vi hver især scrapper.  
Du kan se dem her og stemme!

Hav en god dag.

5 kommentarer:

Margit sagde ...

Nååhhh... hvor er I søde...
Kan godt forstå det skal scrappes.
Tillykke med finalepladsen ;o) - det er da ikke held... men kreativitet og gode evner!
Pøj - pøj med finalen ;o)

Heidi sagde ...

Hvor er det et skønt billede - kan godt forstå du blev glad også når du ikke har så mange billeder :)

STORT tillykke med pladsen, krydser

Majer sagde ...

Åh for et skønt billede!! :-)

Ja det er ikke svært at se hvem der har lavet hvad i finalen... stilen er genkendelig :-)

Held & Lykke med det :-)

Charlie sagde ...

DEJLIGT med de børnefotos. Og hvor ER I søde - mon det skæve pandehår skyldes at I allerede var glade for sakse dengang?? =0)

madamtridse sagde ...

sikke et godt billede af jer, hvor er I søde.:)
Tillykke med at du kom i finalen. Krydser finger.:)