mandag, juni 20, 2011

Scrapsisters Scrapmesterskab...

Så blev Scrapsisters Scrapmesterskab afgjort.
Vinderen blev dygtige Majer. Må sige det ikke kom bag på mig! ;O)

Jeg kom på en delt 3. plads. Hvilket jeg er ganske tilfreds med. Tak til alle som stemte på mig.
Det har været så hyggeligt at være med. Gode udfordringer og ikke mindst er jeg super glad for de LO's jeg har fået lavet.

Her er mit bidrag til finalen så.
(Hvis der var nogen der ikke havde gennemskuet at det var mit)




Hav en god dag.

7 kommentarer:

Margit sagde ...

Til lykke med 3. pladsen... godt gået.
Ja, jeg gjorde hvad jeg ku' ;o)
Havde spottet det var dit fine LO med SÅ mange lækre detaljer ;o)

HenrietteH sagde ...

Det er er lækkert LO... og jo, du var gennemskuet... det var ikke så svært... Tillykke med den flotte 3 plads...

Brit sagde ...

Et stort tillykke med det flotte
3.plads...
Sjovt som man kan kende folk - blot ved at se deres LO...
Super flot...

Kirsten sagde ...

Tillykke med den flotte 3. plads. Som de andre havde jeg også spottet at det var dit layout ;-D
Du har nu hele vejen igennem været min favorit, - du laver simpelthen de FEDESTE rejse-layouts, som jeg virkelig nyder at studere :-D

Karina Beck sagde ...

Det er et rålækkert layout og derfor fik det min stemme. Flot stil.

Heidi sagde ...

STORT tillykke, FLOT og det er dit lo også, så mange skønne detaljer - i like :)

Majer sagde ...

Tillykke med 3. pladsen :-) Og tak for dine fine ord :-)

Dit LO er super flot og jeg gad godt at få scrappet nogle flere "alm." rejsebilleder, det må være et mål for mig... og jeg kan jo hente inspiration her hos dig ;-)