mandag, september 26, 2011

Mig fra A til Z...

Jeg faldt over denne hos Marolle og var da nød til at lave en selv. Synes det er sjovt at læse diverse facts om folk derude i blogland.

Sarah fra A til Z:
A. Age: 32

B. Bed size: 90x200 cm (og manden har det samme - men med fælles topmadras!).

C. Chore that you hate: Havearbejde - der er tålmodigheden meget lille.

D. Dogs: Manden har en hund, SIMBA (som jo også lidt er min).

E. Essential start to your day: Farvelkys fra min mand.

F. Favorite color: Gul (men har også en svaghed for blå).

G. Gold or Silver: Sølv

H. Height: 170 cm (hvis man runder op - jeg er vist faktisk kun 169,5) 

I. Instruments you play(ed): Jeg er temmelig umusikalsk. Har engang gået til blokfløjte. Synger dog gerne selvom det ikke nødvendigvis lyder særlig godt.

J. Job title: (Reserve)læge

K. Kids: Nej

L. Live: Ishøj, I et gult ørkenslot!

M. Mother’s name: (Aase) Marianne

N. Nicknames: Det er kun min mand og min søster der kalder mig kælenavne. Har det ellers bedst med mit rigtige navn. Har faktisk også svært ved at kalde andre "kælenavne" hvis jeg ikke kender dem så godt. Men Søster solstråle og Mulle bliver jeg ofte kaldt herhjemme.

O. Overnight hospital stays: Jeg har overnattet mange gange på sygehuset, men aldrig som patient.

P. Pet peeves: At folk ikke gør deres bedste, brokker sig, spreder dårlig stemning eller ikke prøver at være ordenlige mennesker.

Q. Quote from a movie: Hmm kan ikke lige komme i tanke om nogen. Men jeg er god til at citere fra Matador!

R. Right or left handed: Højrehåndet.

S. Siblings: En tvillingesøster. En ½storebror, en ½lillesøster og en ½lillebror. Regner dem nu for hele søskende allesammen.

T. Time you wake up: Det er meget forskelligt. Uden vækkeur ofte mellem 8-9

U. Underwear: Ja!

V. Vegetable you hate: Fennikel og Bambusskud. (Det er faktisk noget af det eneste jeg ikke kan lide).

W. What makes you run late: Dårlig vane (komme ofte liige lidt sent ud af døren) - og "jeg skal liiiige"

X. X-Rays you’ve had: min højre ankel, som jeg brækkede på min 8 års fødselsdag. 
(eller faktisk dagen før, men dengang rendte man ikke på skadestuen, før man lige havde set det lidt an:O))

Y. Yummy food that you make: Laver faktisk ok mad, uden at være en gourmet. Er nok lidt for praktisk anlagt.

Z. Zoo animal: Dyrebørn er jo altid et hit!

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Ih, det var dejligt at lære dig endnu bedre at kende :) Simba er bare SÅ dejlig.