tirsdag, oktober 18, 2011

Bloggen har fødselsdag...

... det har den jo og det er i dag! 

Ja i dag fylder bloggen 5 år.
 Det er faktisk ganske vildt, synes ikke det er 5 år siden jeg startede den, men tiden går. 
------------------

Jeg har kastet mig over Magnolias nye julestempler. De er så søde. 
Det har virkelig været en fornøjelse at farvelægge stempler og lave kort igen. 


Stempler, papir og blonde er fra Magnolia
Jeg har brugt nogle af Magnolias DooHickeys - dream tag og Foliage. 
Blomster er fra Wild Orchid Crafts. 

------------------

I anledningen af fødselsdagen skal der da også en lille blogcandy på højkant. 
Et stk spritnyt Magnolia stempel - Halo Tilda fra Magnolias Sweet Christmas collection. 
Lidt minipapir fra samme serie og lidt blomster. 


Vil du vinde denne candy så skrive en kommentar herunder og er eller bliver du følger af min blog så får du et ekstra lod. 
Jeg finder en vinder den 1. november 2011

Hav en god dag. 

41 kommentarer:

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Neeej... 5 ÅR! Hold da op... Tillykke! Min egen blog er kun lidt over et år gammel, og jeg har fulgt dig lige så længe. Du var faktisk en af de 5 første der kom på min "liste". Sjove ting man husker ;)

EttenA Scrap sagde ...

Stort tillykke - 5 år er skam da en flot alder :-)
Jeg har været følger af din blog længe, og det blir jeg ved med :-)
Super flot kort du har lavet - både farvelægning og opsætning!!!

Rinnie sagde ...

Et Stort TILLYKKE med de 5 år.
Håber at du må få mange dejlige år. Har fuldt din side længe og glæder mig til der kommer nye indlæg. Er selv bidt af magnolia.
Forsat god dag.
Rinnie

Annette sagde ...

Tillykke med de 5 år. Vildt... Måske man skulle checke hvor gammel ens egen Blog er. Dejlig blogcandy du har lavet.

morkaren sagde ...

Stort TILLYKKE med de fem år, og følger af din blog har jeg da også været et godt stykke tid. v.h. morkaren.

Margit sagde ...

Ejjj... en fin lille stjernepige... jeg har også savlet en del over de nye stempler... tror jeg skal udvælge mig et par stykker til SAM... =0)
TIL LYKKE med blog-f-dagen...
Lækker candy du har lavet... jeg har været følger af din blog længe ;o)

10na sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Har længe været fast læser af din blog og er blevet inspireret af dine kort. KH 10na

Tina Makuc sagde ...

Hey Sarah!
Thanks for the chance to win this amazing candy!!
Hugs, TinaM

Rikke sagde ...

Stort TILLYKKE med bloggens 5 års fødselsdag, håber den holder MANGE år endnu ;o)

Lone sagde ...

Woww tillykke med blogfødselsdagen, ja 5 år flyver bare afsted. Tak for inspiration altid en fornøjelse at kigge forbi her.

Else Slipsager sagde ...

Stort tillykke med de 5 års blog-fødselsdag. Som tiden dog går, når man bliver inspireret.

Penni sagde ...

Congratulations on your Blogoversary!!!

Thanks for the chance to win some yummy Candy.

Hugs
Penni
X

Mette Wad sagde ...

Hjertelig tillykke med bloggen, ja tiden går jo stærkt:)
Super flot og sødt kort du har lavet og farvelagt.
Og så vil jeg selvfølgelig gerne vinde candyen:)

Ellen sagde ...

Your card is amazing I saw him on the other blog too and Ohh my this is such a stunning give-away I love to take a chance to win.
Thanks again !!
Hugs, Ellen

Brit sagde ...

5år?! Det er da vildt, men det er altid en fornøjelse og inspirerende at følge din blog....

Charlie sagde ...

Ja sikke en "gammel" blog - til lykke med de 5 år. Det var hyggeligt at ses i søndags. Supersødt Magnolia kort og fin præmie - jeg som har gået i nonneskole kunne da godt bruge sådan et englebassestempel =0)
Jeg troede jeg allerede var fast læser - men der er bare min blogreader der holder øje med dig - men NU er jeg tilmeldt din blog.

Heidi sagde ...

Stort tillykke med blog fødselsdagen. Det har været hyggeligt at følge alle de lækre inspirerende indlæg :)

Anne sagde ...

Wow, gratulerer med 5 år, det var mye i bloggverdenen ja! Nydelig kort du har laget, jeg elsker den doohickeyen, og fargene og pynten du har brukt er helt herlig.

Krysser fingrene for den candyen, for den var virkelig fiin! :)

Jean sagde ...

Stort tillykke med de 5 bloggende år ;)

Utroligt så hurtigt tiden lige pludselig er fløjet afsted uden man selv synes man er fløjet med :)

Jeg synes det super smukt kort du har lavet, og rigtig smukt farvelagt!!!!

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tillykke med de 5 år :o) Tiden går stærkt, Håber på at du er klar til fem nye år :o)

Sabrina Krighaar sagde ...

5 år- det er godt nok vildt! Stort tillykke til dig :)
Jeg er med på to lodder.

Annette / aka sagde ...

Tillykke med de 5 år. Ja, tiden går hurtigt !
Jeg vil da rigtig gerne deltage i lodtrækningen om de fine ting.
Jeg har da fulgt din blog længe, så jeg er med med 2 lodder.

Sónia-Scrap sagde ...

Congratulations on the fifth anniversary of the blog
your cards are beautiful
huggs
sónia

Skrapsak sagde ...

Hold da op 5 år! Jeg kigger nu jævnligt på din blog og har i dag meldt mig som fast læser. Synes du laver rigtig mange flotte ting!

Mio sagde ...

Stort tillykke : ) 5 år Wow
Jeg har fulgt dig længe så, det må så blive to lodder. Det hele må jo meget gerne komme hjem til mig at bo ; )

Barbara sagde ...

Hi Sarah,
Thank you for this opportunity! Beautiful Candy!
Hugs, Barbara GR

Mette sagde ...

Hjertelig tillykke ;-) Så skal du da også lige have æren for at jeg købte mit første magnolia stempel,uden din blog til inspiration, havde jeg aldrig fået interessen...Jeg har også været følger på din blog, i nogle år...God weekend

Mette sagde ...

Hvor hyggeligt at 'falde over' en dansk kort-blog, når man bor på den anden side af jorden. Fantastiske kort.

Kerttu sagde ...

Grattis med 5 års dag !!!!!
Fant bloggen din førs tidag and got really inspired of all the beautiful cards you make.

Yummy candy og jeg tar 2 lodd;)

Klem

Kerttu

HildeM - Lykkelig med liten sagde ...

Gratulerer så masse!

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd!
Krysser fingrene!

God helg!

Klem

Kirsty-Anne (Kitty) sagde ...

Hi hope your weekend is going good! Wow super candy these flowers are so pretty and Magnolia papers Wow love then ! Thankyou for thus super chance ! Kitty :D

wilga sagde ...

Wat een prachtige kaarten zeg!,ben direct volger geworden.
En die nieuwe magnoliaatjes zijn super cute.

Groetjes,Wilga

angel4031 sagde ...

WOW gorgeous candy thanks for he chance to win x x

Anja sagde ...

Tillykke med den fine fødselsdag. Super bog med en masse spændende inspiration :)

mette v hvistendal sagde ...

hej sara tillykke med de 5 år med din skønne blog.. du har inspireret mig mangegange når jeg har skullet lave kort. så snupper lige 2 lodder

klem mette

Jytte sagde ...

Tillykke med de 5 år :)
Jeg er fast læser i forvejen, så jeg snupper 2 lodder :)

Mette sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen.

Jeg snupper to lodder.

Mette

Frida sagde ...

Grattis till 5 år!!! =)
Vilket fint kort. Denna stämpel är ju så söt!

Vill gärna vara med o ha en chans att vinna din candy. Har blivit följare o länkat i min sidebar.

Kram Frida

Desirée-ScrapDees sagde ...

already 5 years, wowie congrats with that!
And i love to take a chance for yr candy, exciting!
Afcourse i became a follower!

Rebecca sagde ...

Wow! 5 år, vad trevlig! Grattisgrattis!
Jag är följare så en extra lott tack :)
Ha de bra!
Kram
Becca

Gry-Beate sagde ...

Tillykke med 5 år som blogger!! Mye flott du lager, og jeg legger meg som følger hos deg!!

Krysser fingrer for den flotte candyen!

;0)Gry-Beate