mandag, oktober 03, 2011

Convention efterår 2011...

 I lørdags var jeg en tur til Convention i Middelfart. Det var sådan en slags sidsteøjebliksindskydelse, da det jeg egentlig skulle ikke blev til noget alligevel. Men heldigvis var der en billet til mig og søde HenrietteH ville gerne følges med mig derover og hjem. 
Det var en super hyggelig dag med masser af dejlige mennesker, hygge og lidt scrap. 

Jeg fik lavet et enkelt LO færdigt. Det var til en af konkurrencerne hvor man skulle scrappe monokromatisk. 
Jeg var ved at få grå hår over den opgave, men er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet. 

 Ja lur mig om det ikke er brudeparret:O) - og nej vi kigger ikke rigtig på noget. 





Lidt indkøb fik jeg også lavet. 
Picturing the world reddede i høj grad mit shoppinggen, da det faktisk var her jeg fandt det meste af det jeg købte. 

Hav en rigtig dejlig dag! 

16 kommentarer:

morkaren sagde ...

Ja men Sarah, du har kun grund til at være tilfreds, super smukt LO, og dejlig indkøb. v.h. morkaren.

Berit Bilde sagde ...

Dit LO er meget smukt - jeg stod også og beundrede det i virkeligheden :-)

Margit sagde ...

Super, super smukt LO... wauw... hvor du har fået gjort det endnu mere romantisk på den gode måde...
Og sikke lækkert "snold"... =0)
Ha' en go' ny uge...

Jean sagde ...

Hvor er det bare romantisk og smukt dit bryllups LO..
Dejlige indkøb du fik gjort dig :)

Gitte sagde ...

Super flot layout. Lækre indkøb.

Annette sagde ...

Super smukt og romantsik layout med rigtig mange flotte detaljer. Og et fantastisk billede.

Rysse sagde ...

Wauuoo hvor er det LO smukt og lligeså er brudeparret bedårende.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare et smukt LO, du har lavet! Så flot sat op og fine fine detaljer.

Brit sagde ...

Hvor er det dog et smukt LO....
Smukt brudepar....

Mio sagde ...

Virkelig meget smukt Lo og skønt billede. Spændene indkøb.

Majer sagde ...

Det er så smukt det LO og et meget meget flot billede!!

annarella1979 sagde ...

Hvor er det et smukt bryllups LO!
Mine bryllusbilleder er indtil videre bare sat i fotolommer, for jeg vil gerne lave smukt noget i den stil, men har ikke evnerne (endnu).
Og I kigger da bestemt på noget: fremtiden :-)

Camomilla sagde ...

Meget smuk LO med mange flotte detaljer!

Jette / ma11edina sagde ...

Det er så smukt, dit layout!! Total gennemført i stil til det smukke foto!

Jytte sagde ...

Wooow, hvor et SMUKT bryllups-LO.
Så lækkert og genneført ..

... og super dejlige indkøb ...

Gitte sagde ...

Super smuk LO med en masse flotte detajler og en super godt billed.