søndag, oktober 23, 2011

Creative Scrappers #179...


Så blev det tid til mit sidste bidrag som DT på Creative Scrappers i denne omgang. 
Det har været så sjovt at være med og perfekt at det var for en kortere periode. 
Jeg vil helt sikkert følge med i fremtiden og det er helt sikkert ikke det sidste LO jeg laver med en af deres skitser. 

Nå men dette LO fik jeg ud af skitse nr. 179.


Synes det er så sjovt hvilken effekt sorte matter giver et LO. 
Og jeg er meget stolt af mig selv, jeg har fået mistet (og ikke kun splattet) uden at det bare er en stor klat. 

Så kommer der lidt detalje billeder.




Hav en god søndag alle sammen. 

2 kommentarer:

Charlotte, Danmark sagde ...

Hvor er det flot! Og du har ret i det med de sorte matter - det giver nemlig en super flot effekt.
Sejt som du har splattet - jeg synes det er mega svært at splatte uden at der kommer en stor klat...
God søndag.

madamtridse sagde ...

Wauow et lækkert LO. Enig med de sorte matter- fed effekt.:)Vild med splatter, med jeg kan ikke rigtig få splatterne til at "blive" ovenpå papiret, det suger ned i papiret hvergang :o\. :)
Du må ha' en skøn uge.