lørdag, november 26, 2011

Reindeer Tilda...

Halløjsa. 
Jeg fik scrappe lidt i går med Cecilie og udover kortet til PTI's blog hop lavede jeg også dette julekort med Magnolia Stempel. 
Det er så småt ved at gå op for mig at julen er lige om hjørnet. Vi har hørt julemusik, været på julemarked og jeg har købt kalendergaver til søsteren. Så mon ikke at julehumøret finder vej inden det bliver december. 


Stemplet er Reindeer Tilda fra Magnolia (Christmas 2010). 
Tekststempel fra Hero Arts. 
Papir fra Making Memories (tror jeg). 
Blomster fra Prima og Wild Orchid Crafts. 

7 kommentarer:

Margit sagde ...

Hun er da bare super fin - den lille rensdyrpige... og helt i middelalderstil ... med ravkæde om halsen.
Rigtig sødt julekort.

Charlie sagde ...

Nåh hvor sødt - og sikke i "før-jule hygger" sammen dernede. =0)

Heidi sagde ...

Super sødt og JA julen er her lige om lidt ;) Ak syntes tiden flyver a sted ;)

HenrietteH sagde ...

Uhh... hvor er hun bare super cute... og de "rensdyrgevirer" kan man jo egentlig selv lave på mange af Tilda stemplerne... sødt...

Håber du når at finde julehumøret frem....

Knus
HH

madamtridse sagde ...

Ej hvor er det stempel bare cute. Smukt julekort. :)
Du må ha' en skøn 1. søndag i advent.

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig sødt kort.

Jette / ma11edina sagde ...

Super sødt kort, og dejligt farvevalg :)) Jeg er ikke selv "til" magnolia, men er ikke desto mindre vild med dine kort med motiverne :)