torsdag, december 01, 2011

1. december...


Ja jeg tror da også lige jeg hopper på bølgen med at blogge hver dag indtil jul. Så må vi se hvordan det går :O)
Det er så hyggeligt at følge juleforberedelserne derude i blogland. 

Vi ligger ud med et julekort i vaskeægte julefarver. For mig er julen rød, hvid og grøn og sådan bliver det nok ved med at være. Her i huset er julen en anelse kitschet, med nisser osv. Det får i sikkert set mere til, dog ikke før den 7. december hvor det er Jacobs fødselsdag. Før pyntes der nemlig ikke op her i huset. 


Stempel og papir er fra Magnolia.
Tekststemplet er fra Papertrey ink (og venligst udlånt af Cecilie - kig forresten forbi hendes blog der kan man følge hendes nedtælling til jul).  

9 kommentarer:

Christina C. sagde ...

How absolutely stunning....WOW!!!!!!

Annette / aka sagde ...

Rigtig smukt julekort du har lavet.

Jeg glæder mig til at følge med hos dig i december. Så må vi se, hvor længe vi kan klare at lave alle de indlæg. Det virkelige liv fylder jo nogen gange rigeligt i vores scrapliv !
God 1. december.

10na sagde ...

Smukt julekort i jule farver - me like ;o)Her har gemalen fødselsdag den 8. Har dog pyntet op til jul.
Kh 10na

morkaren sagde ...

Sød lille magnolia engle og smukt malet. v.h. morkaren.

Mio sagde ...

Så flot et julekort : )hvor er hun bare sød.
Glæder mig til at følge dig her i dec : )

Glædelig 1 dec

madamtridse sagde ...

Sikke et smukt julekort. Den Tilda er så sød:)
Glæder mig til at kigge forbi din blog her i december.
Glædelig 1. december

Cecilie sagde ...

Det kort er så fint! Du har brugt mine stempler, så de ser endnu finere ud end ellers. Jeg glæder mig til at være med her hos dig i december - både før og efter Js følis.

Anonym sagde ...

Hvor du da bare kan det der med tildastempler/kort, meget flot lavet atter en gang.
Glædelig december
KH lonol/Lonnie

Mayfair Creatives sagde ...

Virkelig smukt kort du har fået lavet og glædelig 1. dec.