lørdag, december 10, 2011

10. december...


Har mange arbejdsdage i denne uge, skal også arbejde hele weekenden. (suk). 
I går da jeg havde sovet efter aftennattevagt fik jeg dog ordnet lidt praktisk, gjort rent, købt ind, vasket tøj og så fundet kasserne med julepynt frem. Så nu er der endelig kommet nisser op i huset! 
Nå men mere om det senere.... 

Vil lige vise at jeg scrapper ind i mellem, dette har godt nok ligget på lager et par uger, men nu fandt det vej til bloggen. 

Jeg tror det meste er fra min månedspakke fra Studio Calico. 




Lige kortvarigt tilbage til julerierne - det kan jo ikke være helt uden jul når man blogger i december. 
Så vil jeg lige vise en af mine nisser, godt nok et billede fra hans velmagtsdage hvor han havde to øjne.... For da jeg pakkede ham ud i dag, havde han mistet det ene... Må se om han skal have klap for øjet eller et kunstigt øje. (han ser lidt skræmmende ud kun med et øje nemlig). 


Hav en god weekend. 
Pas på jer selv og send en tanke til mig som må arbejde mens i andre julehygger, shopper osv... 

2 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Fedt layout - med så mange super fine detaljer.

Jeg må indrømme, at jeg stemmer for klap for øjet. Hvor sejt ville det være med en piratnisse!

S sagde ...

Det er nogen rigtige fine kort du laver! :)

Jeg må lige høre hvor du køber dine materialer henne?