mandag, december 12, 2011

12. december...


Så er vi halvvejs til juleaften! 
Hvordan går det med juleforberedelserne derude? 

Her er der blevet pyntet op, lavet næsten alle julekortene, men ikke ret meget mere... 
Jeg har ikke købt en eneste gave, men mon ikke jeg når det hele inden jul;O)


Kortet er med stempler fra Papertrey ink. Farvelagt med farveblyanter. 

Hav en god dag. 

p.s. Det går fint med tag et billede hver dag, men jeg mangler bare lige at få overført et par billeder før jeg er klar. 

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Har du ikke fået ny header eller er det bare der har sovet i timen ? Super flot er den ihvertfald : ))
Lækkert kort, lyder dejligt at du er så langt, gaverne dem skal du helt sikkert nok nå : )
God aften her d. 12 dec.

madamtridse sagde ...

Ej hvor er det kort bare sødt. De små fugle er så fine. :)
En skøn header du har fået på bloggen.
Rigtig dejlig 13. December

lam sagde ...

Skønt julekort og tak for inspirationen til mine stempler ;O)

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækkert kort!
Jeg har heller ikke købt gaver endnu, men jeg har fri i morgen, så håber jeg, at jeg når dem alle.
Hilsen Optimisten ; )