tirsdag, december 13, 2011

13. december...


Hip hip hurraaaa.... 
I dag har min mor fødselsdag. 

Ja sådan skulle var min post planlagt til at begynde. Det gør den jo sådan set stadig og det er min mors fødselsdag, men i stedet for at vi skulle fejre hende er hun kommet på sygehuset med en stor blodprop i hjernen. Hun er ikke vågen og vi ved ikke lige helt hvad fremtiden bringer. 
Så måske bliver der lidt stille og måske har jeg godt af lidt adspredelse. Vi får se. 

Nå men nu skal I da ikke snydes for et par fødselsdagskort.
Lavet med papertrey inks stempler. 



Hav en god dag. 



10 kommentarer:

Christina C. sagde ...

Ohhhhh, I love the beautiful simplicity of your birthday cards!!!!

Raziel sagde ...

Det var da godt trist at høre om din mor :( Håber hun kommer på højkant rigtig hurtigt igen. God bedring til hende!!!

10na sagde ...

Utroligt som livet bliver ved med at "overraske" når man mindst venter det. Jeg er ked af at høre det med din mor. Håber hun hurtigt er i bedring. Husk scrap er super god terapi. Kæmpe knus og mange tanker til dig og din familie
KH 10na

Mio sagde ...

Ked af t høre at din mor er kommet på sygehuset med en blodprop, håber at hun snart vågner og ingen m'en har, det er bare så trist.
Rigtig god bedring med hende.

Mette sagde ...

Åh..det er trist. Vi krydser fingre for at hun snart vågner og slipper uden mén. God bedring til hende herfra...

Brit sagde ...

Puha... Det var en trist nyhed... Håber hun snart kommer på højkant igen uden mén...

Super søde kort iøvrigt.

Rigtig god bedring til din mor.

Charlotte Ravn sagde ...

Kære Sarah. Det gør mig virkelig ondt for jer, håber på det bedste! Stort knus til dig og din søster!

Linda sagde ...

Trist, tænker på jer.
Fine kort du har lavet:-)

nedergaard sagde ...

Åh, så trist med din mor... håber det går godt. Sikke søde kort du har lavet
God bedring med hende

2btypernille sagde ...

Hej
Jeg følger trofast med i din december bloggin og er ked af at læse det med min mor. Vil bare skrive at der findes surces historir når folk har fået en blodprop i hjernen. Mi mor fik selv en stor en for 2 år siden, var ukontaktbar i 2 uger, halvsidet lammet og da hun endelig begyndte at vågne op havde hun ikke noget sprog.
I dag 2 år efter har hun et stort set normalt sprog enkelte ord kan være svære at "finde frem" og hun kan i dag gå inden for og lidt udenfor, så der er heltsikkert håb for at din mor kommer godt igennem det. Mange kram herfra