onsdag, december 14, 2011

14. december...


Jeg kan tydelig huske at min farmor havde sådan en stjerne her i vinduet hvert år til jul. Den skulle være tændt hele døgnet så de 3 vise mænd kunne finde vej. Synes det var så hyggeligt at der var en lysende stjerne der bød velkommen når man kom. 
Så jeg har også sådan en stjerne. Det er en af de ting der hører julen til. 


Tak for hilsenerne, tankerne og kram'ne. 
Det ser desværre ikke så godt ud med min mor. Hvis hun overlever bliver det ikke uden meget store mén. Desværre. Men det er ikke til at vide hvad der sker. 

4 kommentarer:

morkaren sagde ...

Jeg læste ikke dit indlæg i går Sarah, det gør mig virkeligt ondt med din mor,og så på hendes fødselsdag, men lægerne og genoptræningen er utrolig dygtige i dag, jeg krydser finger for hende, men det kan ikke undgås det præger jeres jul. knus morkaren.

Annette / aka sagde ...

Jeg ser også først nu dit indlæg fra i går, så jeg vil lige sende en hilsen til dig og din familie. I er jo alle ramt.
Det er så trist at høre - også at der ikke er bedring at spore endnu.

Smuk og stemningsfyldt stjerne - som også hang i mit barndomshjem.

Knus fra Annette

Raziel sagde ...

Sikke en fin stjerne. Jeg har også en til at hænge i mit vindue :)

Cecilie sagde ...

Kram Sarah!