fredag, december 02, 2011

2. december...


Hvert år laver søsteren og jeg pakkekalender til hinanden, dvs. en halv pakkekalender for vi skiftes til at få gave hver anden dag.  Jeg skal åbne min den første pakke i dag.(indsæt her en smiley som hopper klappende op og ned). 

Først er det Marias pakker. 


Og mine... (se fine ugler). 


Og så mine på plads i køkkenet. 


I går var jeg i Bilka lige inden lukketid for at købe mig et kalenderlys og nogle blomster - amarylis, julestjerne og hyacinter - Elsker blomster og disse hører med til min jul/vinter. 
Overvejer virkelig at kuppe manden mht julepynten - har sneget to røde lysestager, min pakkekalender, en lille lyskæde og ovenstående kalenderlys ind i huset indtil videre. 


Hav en god dag. 

10 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud med de smukke kalenderpakker :))
Jep, blomster hører sig julen til, det er en stor del af julepynten her hos mig...selvom der også er et par nisser eller 2 :)) Elsker Maileg nisserne :D. God weekend.

Charlie sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud - han skal da bare have en tur med julekosten ham din søde mand. Der skal da jules i et hjem. Køb en kasse med 24 snebajere og stil den midt på køkkengulvet - den slags julepynt har han vel ikke noget imod? =0)

morkaren sagde ...

Sikken en dejlig ide, hvem der bare havde en søster. v.h. morkaren.

Gitte sagde ...

Ejj hvor ser det hyggeligt ud. jeg tror jeg skal have en lille snak med min søde lillesøster.

Carina sagde ...

Ej hvor ser det hyggeligt ud. Tror også jeg hellere må snakke med min lillesøster næste år. :D Elsker pakker...
God 2. december

Rafns hjørne sagde ...

Skønne pakker - og gaver og blomster er jo altid en god ting, uanset anledning, ikke sandt?
En søster, hvordan skaffer man det? - sender et brev til Santa måske.....

Margit sagde ...

Herlige glade pakker... =0)
Du må da bare forkæle ham... ;o)
Min J får en julekalender der gør ham totalt blød HVERT år... ;o)

Malene sagde ...

Det var da hyggeligt I giver hinanden "hver anden" pakkegaver. så er der da noget at glæde sig til.

Linda sagde ...

Dejligt med sådan en pakkekalender.
Og det uglepapir er jo super lækkert.
Rigtig god weekend

Cecilie sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud - mon ikke J accepterer den mængde julerier?