tirsdag, december 06, 2011

6. december...


Hejsa og halløj hvor det går med december blogningen. 
Har været på aftennattevagt i går så derfor kommer indlægget her lidt op af eftermiddagen. (og billederne bærer præg af at det er mørkt udenfor. 

Jeg har lavet en lille kalender. Det er meget sjældent jeg laver andre ting end kort og LO's, men en gang i mellem er det nu meget hyggeligt. 


Kaldenderen bor i en lille æske - som jeg har fået inspiration og mønster til her


Det er lettest at skrive noget inden man samler æsken, så nu blev den til Maria. 


Kalenderen består af bittesmå sider, en til hver måned. Hvor jeg har stemplet en lille ting på. 
Jeg har lavet en lille notesblok med en plastiklomme foran og så kan man stikke denne måneds kort ned forrest. Det var meningen at der skulle syes hen over notesblokken, men det kunne min gamle maskine ikke klare. Så der er syet inden i - så er siderne til at rive ud. 


Her er et billede af alle kalendersiderne. Jeg har printet dem herfra
Jeg har været i gemmerne og finde hvad jeg har af små stempler der kunne passe - og det blev så sådan her. 
Farvelagt med promarkers. 


Og så lige et billede af notesbogen. 

Hav en god dag. 

11 kommentarer:

Heidi sagde ...

Nøj, hvor er det bare den kæreste ide :) Dejlig dejlig gave.

Rafns hjørne sagde ...

Det er en sød lille kalender du har lavet - og sjov er den også. Tak for linket.

Mio sagde ...

Hvor er den bare totalt sød : )
Dejlig gave at give, må også havde været super sjov at lave.
Rigtig god aften

Linda sagde ...

Det var da en helt fantastisk god idé:-)
Super sød
God tirsdag aften

Carina sagde ...

Hvor er det dog en dejlig gave. Sådan en kunne jeg da godt bruge... :)

Gitte sagde ...

Eejj hvor er den sød. Rigtig god ide.

Karina Beck sagde ...

Super super sødt. Jeg forestiller mig at man kan bruge de stemplede sider til Smash.

Anonym sagde ...

Den er bare såå sød. Tak for for at dele
KH lonol/Lonnie

Mayfair Creatives sagde ...

En super ide - jeg har lige "stjålet" den til gemmerne :)

Desirée-ScrapDees sagde ...

oh this is really nice!

Margit sagde ...

Den er bare NUSER... =0)
Den bli'r da et HIT...
Ha' en go' onsdag...