onsdag, december 07, 2011

7. december...


I dag er det Jacobs fødselsdag hurra hurra hurraaaaa!!!
Jacob er absolut ikke til fejren fødselsdag om morgenen, slet ikke når han skal på arbejde. Derfor bliver dagen fejret med en tur ud at spise bøf! (ja han er vel en mand). 
Et kort og en gave er det også blevet til... 


Dette kort lavede jeg da jeg var i Bonn og besøge Cecilie. Gik ombord i hende Papertrey Ink stempler. 
Synes at den stemplede baggrund blev så fin. 



Og manden er jo tosset med biler, så gaven blev en tur ind og se Top Gear Live som kommer til DK i foråret. Nu må vi se om det falder i god jord (det tror jeg nu nok). 

Hav en god dag. 

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder som den hel rigtige gave til manden. Tillykke med ham.
Rigtig flot kort.

lam sagde ...

Det lyder som en drømmegave til en biltosset mand. Tillykke med ham og et skønt kort

10na sagde ...

Tillykke med gemalen. Min bliver fejret imorgen. kh 10na

Mio sagde ...

Tillykke med ham ; ) fed gave, han har fået.
Rigtig god 7 dec.

Cecilie sagde ...

Til lykke til og med Jacob! Vi har tænkt på ham i dag, og håber at I har haft en dejlig dag.

Jeg synes, det er fedt, at du fik billet til Top Gear Live - det er alletiders! Skal du selv med?

Linda sagde ...

Skønt enkelt kort, papiret gør bare lige det;-)

Margit sagde ...

Til lykke til/med Jacob - selvom det var i går... Jeg er sikker på I havde en dejlig aften...
Og gaven lyder da som "lige i øjet"... så den er nok faldet "i god jord"...
Hav en dejlig 8. dec.

Annette sagde ...

Tillykke med manden - håber han har en dejlig dag. Tror bestemt din gave falder i meget god jord.

Glædelig 8. december,

Mette sagde ...

Top Gear !!! Du må da være verdens bedste kone ;-) Gid det var mig der skulle derind...