søndag, december 04, 2011

Projekt 365...

Jeg har længe haft lyst til at kaste mig ud i projekt "tag et billede hver dag!". Er bare ikke rigtig kommet i gang i januar (eller hvilken som helt den første). 
Jeg tænker at 2012 skal være det hvor jeg rent faktisk gør det. Er dog lidt i tvivl om jeg overhovedet kan finde ud af at få taget et billede hver dag. Så inden projektet for alvor går af staben, vil jeg forsøge med et billede om dagen i december. For hvis jeg ikke kan i denne måned som burde være den aller letteste så kan jeg nok heller ikke et helt år;O)





Så blev det første december - og i år har vi rent faktisk et kalenderlys. 
Faktisk er der kommet fint i gang med julestemningen - det plejer ellers at halte noget. 


Whiii kalender gaver - elsker gaver, både at give og modtage dem. 
Her mine kalendergaver fra søster lystig! 


December er julefrokosttid. Vi var til julefrokost med Jacobs "fritidsarbejde". Der var underholdning med Peter Mygind eller Helle som skønheden kaldte sig. Jacob fik æren af at komme op på scenen, lave gymnatik med et kosteskaft, få score råd samt kys og kram af "Helle". 



Der har været julehygge med FDF'erne i dag. Startede med kirke derefter risengrød, juleklip, hygge og brunkager. 

Hav en god uge - håber jeg er tilbage med 7 nye billeder på søndag! 



3 kommentarer:

Charlie sagde ...

SÅDAN godt begyndt er halvt fuldendt tror jeg nok det hedder. JEG hepper i baggrunden.... God 2. søndag i advent. =0)

Berit Bilde sagde ...

Godt begyndt er jo det halve ikk?
I 2011 havde jeg ugens billede, men det var svært nok at overholde, så jeg stoppede igen sidste nytår, selvom jeg faktisk også synes det var hyggeligt.
Måske skulle jeg genoptage det?!

morkaren sagde ...

Skøn ide, jeg nød Peter "Helle" Mygind, men havde han ikke glemt at barbere sine ben?
v.h. morkaren.