tirsdag, januar 10, 2012

Hejsa...

En lille hilsen fra mig.
Ja der har været meget stille her på bloggen, lige pludselig er det virkelige liv kommet i vejen.
Min mor er blevet bisat og jeg prøver at vende mig til tanken om et liv uden hende. Jeg har det egentlig ganske godt, men har haft brug for at fokusere på mig selv lidt.
Og så er det tid til forandring i arbejdslivet igen og samtidig huske familielivet og et lille kig til operation kirsebærsten. Ja tiden går hurtigt.
Der bliver nok lidt stille her den næste tid - eller også gør der ikke. Må se hvad tiden bringer.

Hav det godt allesammen og rigtig glædeligt nytår!

10 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hejsa...og godt nytår til dig og dine...det bliver jo et nyt år,som forhåbentlig bringer en masse glæde til jer... og må jeg kondolerer med din mor...Uanset årsag, er det altid trist når vi mister.
Ønsker det bedste for dig i 2012 ;)

Heidi sagde ...

Pyyyyy forstår dig så udenmærket, det er en svær tid du står i og skal igennem. Sender dig et STORT cyber kram, savnet vil altid være der - men man lærer at leve med det KNUS Heidi

10na sagde ...

Øj, hvor har jeg tænkt på dig. Tag dig al den tid du behøver. Lige nu er det dig der kommer i første række. Husk minderne lever. Kæmpe cyper kram herfra. KH 10na

Brit sagde ...

Tænk på dig selv - vi andre "blog-venner" skal nok være her, når du vender tilbage :)

Sender masser af positive tanker med håb om et 2012 fyldt med masser af glæde.

Mange knus herfra

Annette sagde ...

Kondolere...
Det er jeg virkelig ked af at høre.

Selvom vi savner dig på dine blogs, skal du tænke mest på dig selv - og dine kære.


GODT NYTÅR,

Rikke sagde ...

Så forstår jeg bedre stilheden på din blog...

Sender dig en masse varme tanker i en svær tid - sidder stadig og suger til mig fra dig blog når du er tilbage.

Charlie sagde ...

Det er jeg så ked af at høre. Selvfølgelig har du/I haft brug for tid til at bearbejde jeres tab. Desværre er vores forældre ikke nogen vi kan regne med at få lov til at beholde så længe som vi gerne ville men så må vi værne om de gode minder vi har - og det er jeg sikker på du og din søster er rigtig gode til. Knus herfra og vi ses når du er klar til at blogge igen. Kreativ er jeg sikker på du slet ikke kan lade være med at være.

Mette sagde ...

Brug en masse positiv energi på mand, familie og arbejde. Vi tænker på dig, og kreativiteten kommer lige så stille og roligt igen, det gør energien til "operation kirsebærsten" også...

Eva (Fister) sagde ...

Kære søde Sarah, mange tanker her fra.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Jeg har ikke været 'på besøg' siden engang i december og hvor blev jeg dog ked af at læse at din mor er gået bort! Dit fravær fra bloggen er da helt forståeligt og tiltrængt. Jeg er imponeret over at du overhovedet checker ind og siger hej. Godt gået!
Du ønskes et helt fantatsisk lykkebringende nyt år. Håber vi ses!