mandag, februar 13, 2012

En dejlig weekend...

Så er en dejlig weekend overstået, med godt selskab, dejlig mad og masser af kreativitet. 
Lørdag var der kursus med den dygtige Anna. Det var rigtig sjovt at prøve at lave denne type LO. 
Her er resultatet. 


Og nogle detaljebilleder... 



Og så et kort jeg også lavede i weekenden. Der var en skitsekonkurrence og jeg nåede lige at lave dette på falderebet. Heldigt for der var ikke mange kort i konkurrencen, så jeg var så heldig at vinde en lækker papirpakke. 


Hav en god dag. 

8 kommentarer:

rhh sagde ...

det er et rigtig lækkert layout, og jeg synes det er skønt at se den type teknik brugt i sarte farver, og ikke som det oftest er i grøn/blå nuancer

morkaren sagde ...

Ja jeg siger som Randi, hvor er det dejligt at se et af de LOer i andet end blå/grøn det er rigtig flot. knus morkaren.

Charlie sagde ...

Ja jeg kan sagtens forestille mig hvor hyggeligt I har haft det - men kunne jo ikke denne gang - ØV. Mon der var Asti nok?? Lækkert LO - og totalt sejt med den vilde punchede kant - Martha Stewart ville muligvis få nervøse trækninger - men det ser sejt ud. Og kortet er en værdig vinder uanset hvor mange der var med. Knus herfra.

Annette sagde ...

Tak for en dejlig weekend.
SUPER smukt ANNA layout du fik lavet. Hvor er det bare et skønt billede af Jer alle 3 - fantastisk titel.
Tillykke med præmien til dit smukke kort.

Brit sagde ...

Smukt smukt smukt...
Og tillykke med sejren....

Bente Jeppesen sagde ...

Hej Sarah du har en super super flot blog men alle de forskellige skrifttyper hvordan gør du har du lyst til at fortælle mig hvordan du gør så skriv til mig på alaia@dakert. dk .....
og du skal også lige vide at det du laver af scrap er også helt vildt flot. håber at høre fra dig hilsen Bente fra Herning

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout du fik lavet. Og tillykke med kortet :)

Charlotte Ravn sagde ...

Tak for super hyggeligt selskab i weekenden! Mums hvor blev dit layout lækkert!
Tillykke med kortet, godt du blev oppe og lavede det! ;) og rigtig god weekend!