mandag, marts 19, 2012

Hejsa...

Uha her er stille, men der sker bare så meget "i mit virkelige liv" :O) 

Nå men jeg har da nogle ting liggende som jeg vil prøve at få på bloggen de næste uger. 
Jeg starter med dette kort som jeg lavede til Convention udfra en skitse til konkurrencen - og jeg var så heldig at vinde. Dejligt - og super lækker præmie fik jeg også. 
Det var i det hele taget rigtig hyggeligt at være til Convention, et godt arrangement som altid og en masse skønne damer. 


Og så er det jo helt fantastisk at foråret er på vej. Var i Hillerød i lørdags med søster. Forkælede mig selv med en fin lille buket med ranukler, franske anemoner og masser af forårsfornemmelser. Så fin... 


Hav en dejlig dag! 

6 kommentarer:

Mette Wad sagde ...

Kan da godt forstå du vandt med det kort... hvor er det flot og sødt, lige til at blive i godt humør af, det samme er blomsterne:)

Berit Bilde sagde ...

Et flot kort - i glade farver

Anjashobby sagde ...

Jeg stemte også på dit kort, for man blev da bare i så godt humør af at se på det. Tillykke med gevinsten.

Mvh Anja J

Netti sagde ...

Flot kort du fik lavet til convention. Jeg kan ikke huske hvor du sagde at skyerne var fra? De er nemlig rigtig flotte :)
Smuk smuk buket du fik købt :)

Mette sagde ...

Hvor er det bare et flot kort - tillykke med gevinsten.
Man bliver helt glad af de dejlige farver.

Charlie sagde ...

Sikke et friskt og sødt kort. Til lykke med gevinsten og fin buket du har investeret i. ELSKER franske anemoner og har lige haft dem "allevegne" da vi var i Frankrig. =0)