fredag, april 20, 2012

En overraskelse...

... ja det var hvad jeg eller retter sagt vi fik os for et par måneder eller tre siden. 
Der stod jeg nemlig lige pludselig med en positiv graviditetstest i hånden (en som jeg havde taget for at være sikker på jeg IKKE var gravid). 
Efter at have tjekket brugsanvisningen, taget to ekstra graviditetstest samt kommet mig over "chokket" er vi nu bare glade og taknemmelige for vores lille overraskelse som vokser inde i maven og ser ud til at have det ganske glimrende. 
Det er dog en lidt hemmelighedsfuld lille en så vi må vente endnu 4 måneder med at se hvad det bliver, men så har vi det til gode. 

Og I skal da også have et billede af vidunderet... ♥


Så det er en af grundene til her har været lidt stille. 
Har det fint, men er temmelig træt og meget glad for at komme tidligt i seng:O) 
(ja det er en anden verden for sådan en natteravn som mig). 

Hav en god weekend. 

28 kommentarer:

Cecilie sagde ...

En overraskelse nok - men også en dejlig dejlig en af slagsen. Vi er så glade på jeres vegne, og vi glæder os til at møde bebsen, når høn kommer frem senere på året.

Kram og hurra!

Annette sagde ...

Tillykke til jer begge.
Det er da dejligt for jer - husk at nyde hver fag, når altså den værste træthed går over !

Margit sagde ...

STORT TIL LYKKE, Sarah og Jakob. Det er en helt fantastisk tanke, at sådan et lille vidunder kan være derinde og allerede ligne det, som det er... enbebs på vej til denne verden.
Håber SÅ meget at du får det godt i din graviditet... KRAM

Annette sagde ...

Sikken dog en fantastisk overraskelse... KÆMPE TILLYKKE til Jer begge. Hvor bliver det spændende... Ja, jeg kan godt huske hvor meget man sov da man var gravid...

God weekend,

Brit sagde ...

Hjertelig tillykke og sikke en glædelig nyhed og overraskelse....

Jeg husker kun hvor meget jeg døjede med ondt i ryggen - synes ikke jeg var træt, kun træt af at have ondt i ryggen.

Men KÆMPE STORT tillykke - og vi glæder os til at se det lille vidunder....

God weekend

Ingba sagde ...

Grattis! Aldrig har man väl varit så trött som i början på en graviditet men det blir bättre.

kram

10na sagde ...

Tillykke med jeres lille "bøllefrø" hvor er det bare skønt for jer. Glæd jer, børn er en gave. Rigtig god weekend.
Kh 10na

Rikke sagde ...

Ihhhh kæmpe stort TILLYKKE, sikke en dejlig overraskelse :o)))

Mio sagde ...

Stort tillykke til jer begge : ) dejlig overraskelse.
Rigtig god weekend

Kristin sagde ...

Gratulerer så mye med mini i magen! :D

Ditte sagde ...

Stort tillykke, en overraskelse af de helt gode ;)

morkaren sagde ...

Dejlig nyhed, stort TILLYKKE. knus morkaren.

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke til jer. Sikke en dejlig overraskelse!

mariala sagde ...

Hvor er det dejligt, stort tillykke til Jer!

HenrietteH sagde ...

Hvor var det godt at du endelig kunne lufte din lille hemmelighed...

Jamen.. jeg kan jo kun endnu engang sige tillykke.... det blir så spændende....

Knus og god weekend...

HH

Linda sagde ...

Kæmpe stort tillykke herfra, Det bliver så spændende og skønt:-)

god weekend

Pialine sagde ...

Sikke en dejlig overraskelse, stort tillykke :)
Knus

Camomilla sagde ...

STORT tillykke!

Netti sagde ...

Tillykke Sarah hvor er det fantastisk!!! Et nyt scrapemne :)
Jeg glæder mig til at læse og følge din graviditet her på bloggen ..habåer jeg :)

Charlie sagde ...

Jamen sikke da en lille "sniger". Men en DEJLIG overraskelse og når det er den første er det jo heldigvis helt ligemeget om det er en dreng eller en pige. Som tvilling kan jeg forestille mig du var spændt på om der var mere end en da I blev scannet?? Stort til lykke og fortsat god ventetid. =0)
PS Morede mig at selv en læge lige skal snuppe et par ekstra graviditetstests - det lever leverandøren nok højt på at mange gør!

Anonym sagde ...

Jubii!!!
Tillykke med det Sarah!! Det glæder mig rigtig meget på jeres vegne! Om et par år vil det nok undre dig at du har kunne scrapper så meget uden børnebilleder...
knus Lisbeth Z

Ann Cicilie sagde ...

Neiiii Sarah, så fantastisk bra! GRATULERER!!! Jeg håper alt er godt med deg og den lille i magen :) For en god nyhet!

AGJ sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke.
Hvor er det dog dejligt for jer.
Nyd at du har en skøn og dejlig grund til din træthed. Og pas så rigtig godt på dig selv!!!

mermic sagde ...

STORT tillykke, sikke en dejlig overraskelse :-)

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Åh hvor er det dog bare en fantastisk nyhed. Super glad på jeres vegne. Blir fantastisk at se dig lave baby Scrap :-)

Jean sagde ...

Ihhhh altså STORT tillykke med den lille skønne overraskelse i venter jer...
Det bliver den bedste overraskelse ever!!!

Nyder selv at være mor...
Der venter dig et helt nyt liv og en helt anden hverdag...

Katrine (Kat) sagde ...

Eeeej Tillykkeeeeeeee Sarah ;) Fedt!

Gitte sagde ...

Ser først dit indlæg nu - men sikke da en dejlig overraskelse at få. Tillykke !
Ja-sådan er livet ;-) og du kan nu glæde dig til et af højdepunkterne i det.