mandag, november 26, 2012

Cupcake juletræer....

I går var jeg til Julekortevent hos Cecilie, det var super hyggeligt som altid. 
Og mens vi venter på dagslys så der kan tages billeder af de kort jeg rent faktisk fik lavet, får I et billede af de juletræscupcakes som var det "søde" jeg havde med. 
(jeg havde også lavet nogle krydderede nogle med cheesecream frosting, men dem har jeg ikke lige billede af. 


Det er "bare" nogle chokolade cupcakes med vanilie/let lime frosting tilsat masser af grøn farve, sukkekugler og stjerne. 

Hav en god dag. 

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Total fantastiske og rigtig julede :)

Charlie sagde ...

Hvor var de SØDE og julede. GOD ide.

ingejc sagde ...

Hvor er de skønne

Margit sagde ...

Jamen... (savle)... de er da fantastiske...
Super jul og hygge...
Knus

Karina Beck sagde ...

Mums, de ser lækre ud og flotte er de.
Det var hyggeligt at hilse på dig igen og se din super lækre lille Agnes!

10na sagde ...

Hvor ser de bare lækre ud. Har lige fået en lækker lækker scrap kasse leveret af Cecilie. Så nu mangler jeg bare tid ;o)KH 10na

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er de fine og julede - nu er det også meget snart december!

- Anne

Dot-scrap sagde ...

wauw hvor er de bare smukke.
Dorte