tirsdag, november 13, 2012

Project life...

Jeg har meget længe kigget efter project life. Har haft så meget lyst til at kaste mig over det, men har bare aldrig fået taget mig sammen til at bestille materialerne til det. 
Men nu Agnes er kommet synes jeg det kunne være så hyggeligt med "scrapbøger" om vores hverdag fra hun blev født. Dvs at jeg faktisk ligger ud og allerede er lidt bagud, men mon ikke jeg indhenter det. 

Jeg har nogle WRMK plastiklommer som jeg er gået i gang med og så har jeg bestilt de originale som søster tager med hjem fra USA. 



Jeg har været en tur på nettet og fundet og printet diverse journaling cards.
 Fundet bogstaver, washitape, lidt stempler og div pynt frem. 


Der er blevet printet billeder og første uge er næsten færdig. 
(mangler lige et par billeder, men kan ikke printe når Agnes sover). 

Og så har jeg lavet et par journaling cards med danske tekster. 
Tror de er en lille smule for brede, da jeg har lavet dem i 3x4 og det vist ikke helt passer, men det må jeg se på når jeg får lommerne. 



Hav en god dag. 


1 kommentar:

Marolle sagde ...

hej sarah. hvordan printer du freebies ud så du er sikker på de passer i størrelsen ?