tirsdag, december 11, 2012

11. december 2012...

Så blev min julekrans færdig. Ja jeg gik i gang allerede sidste år, men nåede aldrig at blive færdig da min mor jo blev syg og døde. Tænk at det allerede er ved at være et år siden.
Kransen var ret nem at lave, selvom det selvfølgelig tager noget tid. Jeg har valgt at lime alle filt"blomsterne" fast med limpistolen, da jeg synes de sad for løst kun med nåle. Kunne godt tænke mig til hvordan den ville se ud efter at være blevet pakket ud og ind af julekasserne et par år. 
Hvis du er interesseret kan du se en vejledning her.

Hav en rigtig god dag. 

12 kommentarer:

Solveig sagde ...

Sikke en sjov krans - den skal nok pakkes godt ind og lægges forsigtigt for at den skal holde i mange år

ingejc sagde ...

Sikke en fantastisk flot krans og sikke et arbejde det må have været at lave den.

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot!!!!!
God tirsdag aften.

lam sagde ...

Hvor er den fin. Forsat god dag

Iben sagde ...

Uhhhhh den krans er skøn - det kunne være at det skulle være et projekt næste december. Glædelig 11 december.

Mio sagde ...

Wow den er blevet vildt flot : )) skønne skønne farver du har valgt : ))
Rigtig god 11 dec

Mette Hvistendal sagde ...

den er da for lækker

Linda sagde ...

Super fin krans.
God aften

Charlie sagde ...

Godt du fik den færdig - for den er da mægtig fin og julet.

Signe Bendorff sagde ...

Sikke en fin krans... den er lidt sjov ;) God tirsdag

Camilla sagde ...

Den er rigtig fin. :-)

Heidi sagde ...

Hvor er den bare super sød og rigtig i julefarve :-)

Pyy allerede et år, suk, og denne julehygge tid gør bestemt ik savnet mindre - kram til dig