onsdag, december 12, 2012

12. december 2012...

Så er vi halvvejs til juleaften og det går jo godt indtil videre med det her blog hverdag.:)
I dag vil jeg vise lidt mere af min project life, planen er jo at lave fra uge 34 hvor Agnes blev født, så nu kommer uge 40! 
Ugen hvor vi var til 5 ugers undersøgelse, vi lavede invitationer til barnedåb, Agnes stadig synes det var evigt skønt at sove på sofaen med far, jeg bestilte min månedspakke fra Studio Calico igen, jeg brækkede (eller nok nærmere slog) min tå, Agnes begyndte at ligge på sit aktivitets tæppe, jeg var til tandlægen (og Agnes blev passet af farmor og farfar), vi var i Jylland med overnatning og Simba blev passet af min far (og vi blev endnu mere opmærksomme på at han var syg).

Hav en god dag


5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte farvestrålende sider i din PL. Det er i virkeligheden vildt så meget der sker på sådan en uge!
Du må have en god decemberdag.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Fantastisk projekt/system ... men kan det ikke nogle gange være svært at vælge noget, når man skal fylde så mange "rum" i løbet af en uge??

ingejc sagde ...

Et fantastisk projekt du har gang i, det bliver bare så flot.

calmlund sagde ...

Endnu engang ser det jo fantastisk ud :)

rhh sagde ...

synes det er sjovt at følge med i dit PL, jeg har nemlig ikke mod på selv at starte