torsdag, december 13, 2012

13. december 2012...

Min søster og jeg har gennem en del år givet hinanden kalendergaver, sådan at vi fik en gave hver anden dag. Det er rigtig hyggeligt, men et eller andet sted har vi nok måtte erkende at man altså ender op med en masse ting man ikke altid lige får brugt. Selvom de er rigtig fine og hyggelige gaver. Så i år har vi givet hinanden adventsgaver og det er altså bare så dejligt at kunne se frem til en gave hver weekend her i december. 

Den første gave fik jeg faktisk allerede onsdagen første søndag i advent. 
Fordi Maria var der den morgen og fordi jeg jo ikke var hjemme første søndag i advent. 
Jeg fik et rigtig fint krus med little miss sunshine (som jeg tydelig kan huske fra min barndom) og så julehårspænder. Maria fik nogle udstikkere til fondant, sådan en tylleholder til sprøjteposer og nogle cupcakes forme. 

Denne søndag fik jeg fine engle-øreringe (jeg har jo ikke rigtig nogle øreringe for tiden) og overtrukne mandler. Mums. 

 Maria fik dette julekrus fra Starbucks som jeg havde set hos Cecilie og bare synes er så fint. Jeg har også købt et til mig selv. 

Ihhh glæder mig allerede til på søndag. 

Hav en god dag. 


6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor lækkert, og kan kun give dig ret. Det løber hurtig op og man render med en masse skrammel :

Rigtig god dag til dig

calmlund sagde ...

Lækre gaver - jeg overvejer også allerede næste år om Silke (min datter på 3 år - om 2 uger) kun skal have adventsgaver også - for at hun kan få noget mere brugbart :)

Michelle sagde ...

Hvor er det dog fine gaver :)
Vil du høre din søster hvor øreringene er købt?
Kh Michelle (BK MG)

Karina Beck sagde ...

Lækre gaver, du har fået.

Anne Bente sagde ...

hold da op, så lækre gaver,

rigtig god 13 dec
knusss♥

lam sagde ...

skønne gaver