fredag, december 14, 2012

14. december 2012...

Jeg fik klaret de fleste af mine julegaveindkøb i onsdags hvor søsteren, Agnes og jeg tog den helt store tur. Så nu mangler jeg faktisk kun en gave til min onkel og en til min søster fra Agnes! Ret vildt og faktisk meget dejligt. 
Med gaverne på plads skal man jo også have noget og pakke dem ind i. Jeg synes jeg havde været virkelig smart og finde noget guldpapir og sort snore, men havde ikke lige tænkt over gavemærkerne. Kunne bare ikke lige finde noget jeg synes passede og så måtte jeg jo selv i gang. 

 Tekst i word - havde egentlig forestillet mig en lidt smal font og kun store bogstaver, men det blev lidt mere snirklet! 

Printe ud på hvidt karton, skære, klippe "bannerende" og lave hul... 

 Og Voilà har man hjemmelavede gavemærker. 

Og så er der et par gaver der er blevet pakket ind.

Hav en god dag. 

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det godt ud.
Rigtig god weekend.

Dorthe sagde ...

Hvor er det smukke gaver. Mon folk nænner at pakke dem ud?
God fredag aften.

Netti sagde ...

Og det ser hamrende flot ud! hvilken font har du brugt?

Fortsat god fredag aften :)