lørdag, december 15, 2012

15. december 2012...

Godmorgen. Så blev det lørdag igen, dejligt med weekend og hygge med familien. 
Picturing the world har udfordringer hele december måned og der skulle jeg da prøve at være med. Her er det udfordring 2 jeg har prøvet kræfter med - og hele 2 bidrag. Man skulle lave julekort med glitter og finer/træpynt. Jeg har udstandset knapper i finér og så har jeg brugt noget af det lækre lækre glitterpapir fra American Craft samt diverse fra restekassen. 
Lyset er jo ikke for godt disse dage, men her er resultatet. 

Hav en rigtig god dag. 


9 kommentarer:

Annette sagde ...

Flotte julekort i skønne farver.
Smart opsætning på især 2. kort.
Og sjovt nok, så er det slet ikke svært at bruge glimmer på julekortene. Jeg synes, det er langt sværere på alm. kort.

God lørdag den 15. dec.

Anne Bente sagde ...

waww hvor er de skønne.

rigtig god 15 december
knusss♥

Charlie sagde ...

Hej og TAK for besøget i går. Hils Agnes og sig at vi normalt ikke er SÅ kedelige her i huset. Næste gang hun kommer forbi skal jeg nok finde noget legetøj frem så hun ikke kun skal se på kort og kasser =0) FINE julekort du har lavet. Hils J

ingejc sagde ...

Skønne julekort. Rigtig god weekend.

lam sagde ...

Hvor er det nogle fine og festlige kort. Forsat god weeeknd

Karina Beck sagde ...

To flotte julekort!
I må have en dejlig weekend.

Eva (Fister) sagde ...

Super lækre bidrag du har lavet!

Jean sagde ...

De fine, kan især godt li
det lækre stjerne kort du har lavet..

Ønsker dig en rigtig dejlig aften :)

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Er helt vild med det første kort! Super flot. Hvordan finder du dog tid til at blogge hver dag? Imponerende