søndag, december 16, 2012

16. december 2012...

Goddag, så nåede vi sørme 3. søndag i advent. Synes december suser afsted. Jeg har købt alle julegaver (skal dog lige have byttet en), men jeg mangler stadig at pakke en del ind og julekortene har heller ikke skrevet sig selv endnu! Men vi når jo nok det hele. 
Først lidt julestemning på bloggen. Julestjerner, det kan jo næsten ikke blive jul uden, selvom jeg ved mange har sådan et lidt had/kærlighedsforhold til dem.

 Jeg var egentlig blevet lovet et juletræ, men manden som ikke lige kom forbi et juletræ, kom med en julestjerne til mig i stedet. Ja ja, det er jo også lettere at rydde op efter sådan en. 

 Med adventsgaver kommer også adventshygge, denne gang var det morgenmad da Maria havde sovet her efter en julefest i går. 

 Og ja der var gave til mig - lækre lækre krydderier. Dem glæder jeg mig til at bruge. 

Og så endnu en gave til mig! Et spejlreflekskamera. Ja nu har jeg fablet om det i årevis - frem og tilbage! uh det er så lækkert, er det nu for stort, kommer jeg til at bruge det, ihh det tager så gode billeder, hvilket skal det være osv osv osv... 
Men min far havde købt et som jeg havde fået lov at låne mens vi var i Tyskland og jeg var ganske begejstret for det, da det ikke er kæmpestort. Så efter lidt mere tøven tog manden mig under armen og med ned og købe et i dag. Og ja jeg er super glad for det og glæder mig til at bruge det. 

Og til sidst lige et billede af guldklumpen.

Hav en rigtig god aften. 

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Smuk julestjerne.
Jeg synes de er så flotte, men svære. De har ikke kunnet lide at bo hos mig mere end ca. 14 dage.
Indtil jeg fik det råd, at lade dem tørre ud. Derefter sætte dem i en skål vand og lade dem drikke i 1 time. Ikke mere - ikke mindre.
Nu overlever de på mirakuløs vis i et par måneder....
Så hvis du har samme problem - så følg rådet.

Du bliver SÅ glad for dit spejlreflekskamera. Man burde få et udleveret på fødestuen....Så glæd dig til en masse pletskud af Agnes.

God søndag aften.

Netti sagde ...

Du bliver SÅ glad for det kamera. Dét er jeg i al fald for mit :)
Skønt billede af lækkermåsen Agnes :)