onsdag, december 19, 2012

19. december 2012...

I dag er det et år siden min mor døde. Det er virkelig vildt at der allerede er gået et helt år. I sidste uge var det hendes fødselsdag og i nu kommer julen. Der sker så mange ting i mit liv og kan godt mærke at jeg gerne ville have delt noget af det med hende. Jeg sender hende et par ekstra tanker og glæder mig og er taknemlig over min dejlige familie. 

I dag har jeg lidt project life at vise. Det er uge 41 der nu er fiks og færdig og klar til at komme på bloggen. Det var den uge hvor Simba var til dyrlægen og vi fandt ud af at havde sukkersyge (og vi tog stilling til at han skulle aflives), vi havde fine besøg af Cecilie, Ida og Barbara og var selv på besøg hos morfar og Agnes fik en snak med onkel Danny. I weekenden var vi hos moster Maria og lave pynt til Agnes dåbscupcakes. Og så var det ugen hvor Agnes for alvor fik øje på ting omkring hende og ikke bare mennesker. 




Hav en god dag.

8 kommentarer:

Annette sagde ...

Sender en lille tanke afsted til din mor...!
SUPER flot PL du igen har lavet. Dejligt med nogle skønne farvar, her i denne triste mørke tid.

Glædelig 19. december,

Skrapsak sagde ...

Hvor er det nogle fine farvestrålende sider du har lavet. Det er et stort arbejde du lægger i bogen.

Signe Bendorff sagde ...

Imponerende arbejde... bliver lidt misundelig hver gang jeg ser sådan en PL bog, for de er bare så fine... Men tror bestemt ikke jeg ville få gjort noget ud af det...

Kender godt det med at ville dele tanker med sin mor. Særligt når man pludselig selv er blevet mor. Åhhh hvor ville det have været vidunderligt at kunne fortælle hende det, og lade hende holde vidunderet osv. Men hun må være med i tankerne.


god dag til dig

ingejc sagde ...

Fantastisk flot og gennemført PL bog du laver

calmlund sagde ...

Hvor ser det bare flot ud.
Trist med din mor - men dejligt du selvfølgelig stadig tænker på hende.
Crap jeg er dårlig til at sige noget pænt om døden :(

Dorthe sagde ...

Det er så imponerende med de Projekt Life. I ligger virkeligt noget arbejde i dem.
Jeg mistede også min mor sidste år - så jeg ved præcis hvad du mener.

Eva (Fister) sagde ...

Lækre sider du får lavet.

Netti sagde ...

Hvor ville jeg ønske at jeg havde haft sådan en bog fra da vi fik Anna Cecilie..den er jo guld værd!!
Smukke sider du har lavet til dig PL.

Fortsat god 19. december :)