lørdag, december 22, 2012

22. december 2012...

Så er det juleferie her i huset. Det er første gang i hele mit voksne liv at jeg ikke har skulle arbejde i julen og det skal i høj grad nydes. Jacob har også fri og glæder mig sådan til at fejre jul og hygge mig med familien. 

I dag tager Agnes og jeg turen til Kalundborg og laver konfekt med min søster og faster. 

Og det kreative indslag her på bloggen bliver endnu et kort til Picturing the worlds juleudfordring - atter engang udfordring 3: Juletema, rød, orange og guld samt baggrundsstempel. 

Orange papir fra MME, lækkert guld-glimmerpapir fra American Craft (POW) hvor jeg har standset et blad ud med en Magnolia die, røde knapper, baggrundsstempel og tekst fra HeroArts og så lige lidt bling. 

Og så får i lige lidt flere billeder af prinsessen der taler med en mærkelig pige inde i spejlet. 
Hun er jo uforskammet dejlig hvis jeg selv skal sige det ;O)

Hav en rigtig god dag. 

7 kommentarer:

lam sagde ...

kæft hun er lækker og nyd det, de bliver så hurtig store ;O)
Flot julekort i utraditionelle farver

Eva (Fister) sagde ...

Hun er totalt lækker!
Rigtig gode billeder.

Og flot kort :)

ingejc sagde ...

Skønt kort og en super dejlig pige.

Mio sagde ...

Nøj hvor er hun bare SØD : )) super billeder af en skøn pige : )
Elsker dit kort og ja det POW papir eller?? Hvad man nu kan kalde det er bare vildt flot jeg har endnu ikke nænnet at skære i mit : ) skønne farver du har valgt : )
Rigtig god konfekt hygge dag

Charlie sagde ...

Skønne fotos af skønne Agnes - kan godt huske deres reaktion når de får sådan et babyspejl. tihi. Hils J og hav en rigtig dejlig jul alle 3.

rhh sagde ...

Ej hvor er hun altså bare lækker, sikke et skønt ansigtsudtryk.
Glædelig jul til dig og din familie

Iben sagde ...

Skønt kort - tror jeg må i gemmerne og finde lidt POW papir frem til at diecutte i. Og skønne babybilleder. Og tillykke med din skønne præmie fra Picturing the World.
Glædelig jul til Jer alle.