søndag, december 23, 2012

23. december 2012...

Goddag - så er det blevet lille juleaftensdag - og snart aften:O)
Her står sneen næsten vandret ned, nu må vi se hvor meget det bliver til. Men heldigvis er husene hule og vi skal ikke anden end at slappe og så selvfølgelig spise risengrød i aften.

Vi kan også nyde dette fine hus som jeg fik i adventsgave af søsteren i går. Jeg er jo en heldig kartoffel! 
Se hvor fint det er! 

I det hele taget var dagen i går helt fin rent "gavemæssigt"
Disse lækre stempler lå i postkassen (eller faktisk på skraldespanden) til mig da jeg kom hjem. 
Det er til Studio Calicos Day by Day kursus som starter her 1. januar. 

Og som om det ikke skulle være nok lå der også en pakke fra Magnolia, lækre lækre papirer, stempler og det nye Magnolia Ink. 

Og til sidst hvad der nok bliver årets sidste julekort. 
Endnu et som faktisk er lavet til udfordring 3 hos picturing the world, men jeg nåede ikke lige at få det fotograferet. Tror ikke det bliver min favorit farvekombi til julekort. 

Rigtig god dag til jer alle sammen og pas godt på hinanden og jer selv! 

5 kommentarer:

Mio sagde ...

Lækker gave : ) og det stemplsæt fra SC ser vildt spændene ud, fik ikke tilmeldt mig denne gang, glæder mig til at se hvad du får ud af dem : )
Den rene slaraffenland med alt det fra Magnolia : )
Jeg kan rigtig godt li det julekort også farverne : )
Rigtig god lillejuleaften : )

Heidi sagde ...

Skøn gave og ikke mindst lækkert stempelsæt du har fået - havde selv overvejet at tilmelde men nej, mangler tiden :-)

Eva (Fister) sagde ...

Hold op en masse lækre gaver.
Og sødt kort - selvom det ikke bliver din favorit kombi, så har den alligevel afstedkommet at endnu en gave er på vej ;)

lam sagde ...

Skøn gaveregn og stemplerne til kurset er også landet hos mig. De er så lækre. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Christina C. sagde ...

Beautiful card....creative and very unique!