mandag, december 03, 2012

3. december 2012...

Jeg er kommet videre med mit projekt life, jeg er med indtil videre, men mangler stadig nogle af de uger jeg startede bagud. Men planen er at jeg når dem inden nytår. 

Her er det uge 46 der er dokumenteret. 
Jeg er ved at finde ud af hvad der fungerer og jeg har fundet ud af at jeg har god gavn af Evernote, 
Laver en note for hver dag, tagger med ugenummer og projekt life, skriver et par stikord og vedhæfter de billeder jeg har tænkt mig at bruge gerne redigeret. Jeg kan gøre det både fra telefon og pc og det gør det ret nemt når jeg skal printe billeder. 
Hav en god dag. 

10 kommentarer:

calmlund sagde ...

Hvor ser det bare godt ud - tror jeg desværre aldrig jeg kommer i gang med :)

Karina Beck sagde ...

Flotte PL sider.
Jeg må vist hellere sætte mig ind i Evernote ; )

Dorthe sagde ...

Jeg er godtnok imponeret over Jer der får lavet PL - stort arbejde!

lam sagde ...

hvor er det nogle fede sider du har fået lavet. Jeg ville ønske at jeg havde mod på at bruge min egen håndskrift indimellem. Måske det skulle være min udfordring til mig selv i det nye år

ingejc sagde ...

Hvor er det bare et fantastisk album

Jette W sagde ...

Hvor er det bare godt Sarah, det bliver du utrolig glad for at du har fået lavet.
Det bliver et super album.

Majken Priess Thomsen sagde ...

Ser rigtig godt ud. Super god ide at bruge evernote til at finde rundt i hvad der er sket hvor og hvornår :)
Jeg vil også super gerne igang, måske i det nye år.

Linda sagde ...

Super flot, og en rigtig god ide:-)

morkaren sagde ...

Hvor dejlige sider, og med sådan en skøn baby må man da scrappe. knus morkaren.

Netti sagde ...

Hvor ser det bare spændende og flot ud! Jeg glæder mig til at følge dine uger og specielt Agnes :)

Rigtig god 3. december til dig :)