tirsdag, december 04, 2012

4. december 2012...

Vi har jo været nogle dage i Bonn hos hyggelige Cecilie og K. Vi havde en rigtig god tur, men allerede lørdag var min søster forbi vores hus og konstaterede at der havde været ubudne gæster. 
Så vi kom hjem til et totalt gennemrodet hus. 

Men må konstatere
- at det ikke er en scrappende indbrudstyv der har været på besøg (det var ikke der der var rodet mest)
- at vi (som jeg faktisk allerede var klar over) ikke havde så voldsomt meget der var værd at stjæle.
- at jeg har en god grund til at ønske mig smykker i julegave (da de har taget alt der hedder smykker og ure i huset incl hvad jeg havde fra min mor og mormor - men ikke så meget andet)
- at det var godt at vi har brugt de penge og gavekort Agnes fik i gave til sin dåb
- at det er godt vi aldrig har kontanter liggende og at indbrudstyve åbenbart ikke er vild med småpenge. 

Huset er ryddet op og ligner sig selv igen og vi er faktisk helt ok. I bund og grund er det bare ting. 
Ville dog ønske jeg lige havde taget et par billeder af hvad jeg havde af smykker, det ville gøre mit arbejde med forsikringsselskabet lidt lettere. 

Hav en god dag. 

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Øv da! Det er da ærgeligt, at de fandt dine smykkegaver!
God decmberaften.

Pialine sagde ...

Øv...det er jeg rigtig ked af at høre...håber du kommer til at huske hvad der et stjålet. Ha´en god aften trods alt...

calmlund sagde ...

Øv hvor træls - men godt I har det ok.

Linda sagde ...

Æv hvor træls at komme hjem til sådan noget!!!
Utroligt at vi ikke kan have vores ting i fred.
God aften

Solveig sagde ...

Øv øv, det er da skideirriterende at folk ikke kan lade andres ting være. Godt I ikke fik stjålet mere, selv om det er nok.

Ifversen sagde ...

Det er simpelthen så ØV! Det er så krænkende at få sit hjem invaderet på den måde.
Det er jo ingen trøst at scraptingene er intakte, når familiens smykker er væk.
Håber at I finder ro og finder en fornuftig løsning med forsikringen

Jette W sagde ...

Det er rigtigt meget øv, at komme hjem til.
Familie smykker, ligger vi altid i bankboks når vi er på tur eller ferie.
Håber du finder ud af en god løsning med jeres forsikring.

Netti sagde ...

Sikke da en træls ting at komme hjem til :( Men godt at i ikke havde noget af værdi liggende selv om det naturligvis er træls det de har taget.
Husk nu at tage billeder af de nye smykker du får.
God 4. december :)

Jean sagde ...

Åhh øv hvor er det bare trist :(
Endnu en grund til aldrig at skrive at man tager på ferie eller ikke er i sit hjem i juletiden specielt :(

Hvor må det være forfærdeligt at komme hjem til sådan et gennemrodet hjem :(
og øv med smykkerne, det sådan noget der jo er uerstateligt :(

Håber i er ok...