torsdag, december 06, 2012

6. december 2012...


Der er flere der har spurgt til vejledning til opskriftsalbummet og ja det ligger stadig på Scrapsisters - du kan finde det her

På Scrapsisters er der også nogen der har taget initiativ til et "jeg blogger hver dag i december" blog hop, så det er let at følge med i alle dem der blogger hver dag i december. Det er ikke forbindelse hele vejen rundt endnu, men hvis du klikker på billedet i sidebaren til højre kommer du videre til den næste på listen. Du kan se hele listen af decemberbloggere her

Jeg er så småt begyndt på julerierne, der bliver sjældent pyntet op for alvor før efter Jacobs fødselsdag i morgen. Men han får lov til at finde kasserne frem i aften eller i morgen så jeg kan gå i gang. 

Indtil da må jeg nøjes med at farvelægge lidt stempler til julekort... 
Og se om jeg ikke kan blive færdig med min krans til døren (som jeg startede på sidste år). 
Tak fordi du kiggede forbi. 
Hav en god dag. 



3 kommentarer:

calmlund sagde ...

Sjov krans og flot også.
Også flotte magnolia stempler
Tillykke med Jacob i morgen. Min datter har fødselsdag 27. december - så der slutter julen 2. juledag.
Hun fylder dog kun 3 i år - så hun er nok stadig ligeglad :)

Netti sagde ...

Du er bare så dygtig til at farvelægge! Jeg glæder mig til at du ligger nogle af dine julekort på bloggen :) Bliver det ikke spændende at fejre jul med Agnes for første gang? Det er nu noget helt specielt :)
Smuk krans du er ved at lave. Den får vi vel også at se færdig?

Grete sagde ...

Super flotte farvelagte stempler.
Sjov krans, har lige set noget lignede lavet som adventskrans med lakridskonfekt.