fredag, januar 04, 2013

Godt nytår og project life....

Først og fremmest rigtig godt nytår til jer alle sammen. 

Med et nyt år kommer også en ny omgang Project life. Jeg har været rigtig glad for de uger jeg har lavet af 2012, jeg er næsten helt færdig med året sidste uger, men mangler stadig nogle af de uger jeg startede bagud. Men mon ikke jeg når det på en eller anden måde. 

For at få lidt inspiration til projektet har jeg meldt mig til Studio Calicos Day by Day kursus her i januar, det kan jo være der er nogle fif som man kunne bruge. 

Og så en færdig uge 48 - eller næsten færdig for den kvikke vil se at der mangler et billede. Det skal være af vores nye bil, men den er altså møgbeskidt hele tiden her i vintermånederne og selvom Jacob vasker den så er den jo nærmest beskidt inden han kommer hjem med den igen. 

Uge 48 var ugen hvor vi fik ny bil, jeg var til samtale og Agnes blev passet af Cecilie imens, Agnes og jeg julebagede med mødregruppen, jeg fik adventsgave på forskud, vi tog på Agnes første ferie en tur til Bonn og havde nogle rigtig gode dage med julemarked, hygge, haribo, Vapiano, Bryghus og Pandekager, der kom billeder fra fotografen og desværre også ugen hvor vi havde indbrud. 



 Hav en dejlig dag derude. 

7 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Lækker PL - skøn idé at dokumentere Agnes første år på denne måde.

Jette / ma11edina sagde ...

Åh hvor er det skønt! Flot og inspirerende :))
Jeg glædes nu endnu mere over, at jeg blev fristet til at hoppe med på PL, og jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i dit PL.
Og ikke mindst de skønne billeder af Agnes :)

Eva (Fister) sagde ...

Lækre sider du får lavet.

Charlotte sagde ...

Skønne PL sider - og så farverige. Skønt at se du er kommet godt i gang. Jeg selv er også hoppet med på denne spændende bølge og er i fuld gang med at lave uge 1 (startede dog i uge 52- da jeg ville have nytårsskiftet med).
Jeg glæder mig til at følge dit projekt i 2013.

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare total rålækre dine sider,

knusss

Soffe sagde ...

Så flot og god ide :) må jeg os igang med :)

Soffe sagde ...

Så flot og god ide :) må jeg os igang med :)