fredag, januar 11, 2013

PL2013: Forside...

Så fik jeg også lavet forsiden til mit PL2013. Havde det store billede som jeg havde fået fremkaldt og byggede lidt siden om omkring det. Papiret er AC - Dear Lizzie 5th & Frolic - så lækkert. Havde 2 stykker fra en månedspakke fra Studio Calico, men tror måske jeg er nød til at have noget mere hvis jeg kan finde det et sted. Det er så fint i farverne. 

Der er stickers fra OA, Washi, printables, badge og hjerte fra Studio Calico, bogstaverne er fra pink Paislee og Thickers og teksten er fra In a creative bubble, som laver de fineste journalingcards. Jeg har også haft brugt nogle derfra til uge 1. 

Hav en god weekend

10 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Det er en dejlig forside, som er farverig, frisk og glad lige som familien Hvid Augustesen. Og billederne er jo bare skønne.

Maria sagde ...

Hvor er det bare en skøn forside :) Dejligt familiebillede.
Jeg er også helt vild med dear lizzy 5th and frolic - den er så fed :)
god weekend

Anne Thormose sagde ...

Lækker forside. Super ide med "regnestykket", der giver jeres efternavn som resultat. Tror jeg lifter ned til et layout med et familiebillede.

Mio sagde ...

Rigtig skøn forside du har lavet og ja det er lækker papir : ) vildt skønt billede

Heidi sagde ...

Rigtig flot og så skønne billeder :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det en flot forside. Dejlige farver og billeder!
Du må have en god weekend.

morkaren sagde ...

Den helt rigtige forside med det skønne billede der viser hvad indholdet i albummet vil dreje sig om. knus morkaren.

Charlotte sagde ...

Flot forside med skønne billeder og lækre farver. :)

ingejc sagde ...

virkelig lækker side du har lavet. God week-end.

Anne Bente sagde ...

total lækker forside du har lavet.
knussss