torsdag, januar 17, 2013

PL2013: Uge 2...

Så er uge 2 færdig og fotograferet. Ret hurtigt gik det op for mig at temaet for denne uge nok blev "rødt". Det er knap så "tænkt" som sidste uge, hvor det krævede lidt at få plads til billederne. Denne uge har jeg mere bare lavet. De tolv billeder fra den tolvte havde jeg planlagt skulle være et indstik, men der skete en fejl da jeg gemte photoshopfilen, så jeg havde kun et jpg-billede hvor jeg ikke var tilfreds med teksten og jeg havde ikke lyst til at lave det om, så derfor blev det sådan her i stedet, hvilket er helt fint for mig. 

Uge 2 var ugen hvor vi var med mødregruppen i Rødovre Centrum, vi havde hyggeligt besøg af Barbara, Agnes sad selv for første gang, jeg så hele første sæson af "call the midwife", der blev øvet grødspisning, første uge af operation kirsebærsten gik godt, Agnes havde nogle rigtig øv-dage, vi så en kongelig affære, Agnes blev begravet i indkøbsvare og min søster og jeg var på hyggelig lørdagstur til Lyngby med gåtur ved søen og sushi til frokost. 

Og det ser så sådan her ud! 



Hav en god dag. 

14 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super flot og detaljeret :-)
Tak for kigget
Krammer Heidi

Charlotte sagde ...

Lækre sider - så herligt at se på dine fine detaljer. :) Og billedet af lille Agnes, som er begravet i indkøbsvognen er da sjovt. :)
Tak for kigget i din uge 2. Glæder mig til uge 3.

ingejc sagde ...

Virkelig skønne sider du får lavet.

Mio sagde ...

Rigtig skønne sider du har lavet i din PL : )

Karina Beck sagde ...

Flotte PL sider. Det er så hyggeligt at kigge med.

Anne Bente sagde ...

super flotte sider du har lavet.
knusss

maria sagde ...

igen nogle super lækre sider :0)

Jette / ma11edina sagde ...

Skønne PL sider!! Lækkert og inspirerende med alle billeder og masser af tekst :))

Camilla sagde ...

Det ser lækkert ud

Karina Bunkenborg sagde ...

Hvor ser det godt ud. Det bliver da bare så sjovt at kigge i sådan et album i fremtiden!
God dag til dig også!

Anne Thormose sagde ...

Igen et lækkert uge layout - dejligt med alle de billeder, du får med. Super god løsning med "12 den 12."

Heidi sagde ...

Super flot og sikke du er godt til at få det hele med :-)

Rigtig god weekend

Charlie sagde ...

Selv på sin "off-dag" ser Agnes nu nuttet ud - men det er selvfølgelig ikke sjovt at være MOAR når junior er i det hjørne og man bare ikke kan gøre noget. Men rigtig fint også at dokumentere de "ikke-lyserøde" dage. Fin træningslejr med Agnes og far - grød skal nok blive et hit. Pøj med Operation K - glæder mig til at følge med på sidelinjen. FINE sider.

Netti sagde ...

Smukt uge 2 du har lavet. Hvor ville jeg ønske at dette fandtes da min datter var lille bitte. Det er jo guld værd når hun bliver ældre :)