søndag, januar 27, 2013

PL2013 - uge 3...

Så blev uge 3 af project life færdig. Må sige jeg stadig er totalt vild med det her koncept. Er sikker på jeg bliver så glad for disse bøger i fremtiden og glæder mig allerede til at se tilbage i dem. Ja det er stadig et rimelig stort arbejde og det er da ikke noget man bare lige gør, men jeg er sikker på det er det hele hver. 
Jeg har allerede mange flere printede billeder i et album end jeg har haft nogensinde! 
2 billeder med "mig" på blev det til i denne uge (og 11 med Agnes ;p)

Uge 3 var ugen hvor vi startede babysalmesang og mødregruppe op igen, der blev ryddet ud i Agnes tøj (vi er nu næsten fuldt i 74), der blev indført nu putterutine, jeg smurte alle de knirkende døre samt fiksede en lynlås med babyolie, operation kirsebærsten forsatte stille og roligt, der var besøg af faster Karin og kusine Emilie, jeg begyndte oprydning i mine scrapsager, farfar (Agnes') fik ny hofte og vi var på besøg og så havde vi en dejlig søndag hos Maria med hundekold men flot gåtur ved Røsnæs. 

Der er lidt dømt blåt tema i denne uge. 
Fik kun brugt 2 kort fra mit PL-kit fra Studio Calico - tager revanche næste uge. 




Hav en dejlig uge. 

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige fotos og pl du laver
Knus Lilla

ingejc sagde ...

Rigtig flot PL du får lavet. Fortsat god søndag.

Charlotte sagde ...

Så flotte sider med fine detaljer. God brug af washi tape - det er altså en perfekt opfindelse! Godt til PL - da det ikke bliver højt og "fylder".
God søndag og jeg glæder mig til uge 4.

Jean sagde ...

super lækre sider du har fået lavet :)

kortmager sagde ...

Dejlige billeder og flot opsætning

Signe Bendorff sagde ...

Kan godt forstå at du er vild med konceptet pl... for der er godt nok genialt... i år vil jeg øve mig tror jeg, og så må jeg prøve at være med næste år :-)

Gitte sagde ...

Super fine sider med gode billeder.

Karina Beck sagde ...

Flotte PL sider. Du er god til at få meget tekst med og mange søde detaljer.
God aften til jer.

Anne Thormose sagde ...

Jeg er da også sikker på, at det bliver et helt specielt album for jeres familie - det er sjældent, at man får et så veldokumenteret første år med sit barn. Det bliver et helt fantasisk album.

Jeg nyder allerede at kigge tilbage på siderne fra sidste år og genoplive 2012, og glæder mig over, hver ny uge, der bliver lavet færdig i 2013.

Gitte sagde ...

Det er nogle flotte sider

Eva (Fister) sagde ...

Så lækre dine sider er!

Mio sagde ...

Skønne sider og rigtig dejligt med så mange detaljer : )

Kirsten sagde ...

Rigtig lækre sider. Hvor er det nogle dejlige billeder af Agnes sammen med diverse personer, det bliver I glade for senere hen. Det giver et dejligt liv til sider, at du lader nogle stærke farver poppe op nu og da.

lam sagde ...

Skønne sider med fine detaljer

madamtridse sagde ...

Nogle skønne PL sider. Super fine detaljer og farver.
Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig og Maria i går på S'n'D. Lille Agnes sov, så hende fik jeg ikke lige set, men godt du har så mange skønne billeder af hende her på siden. :O)
Forsat rigtig dejlig aften