mandag, marts 18, 2013

PL2013 - uge 4...

Hold nu op hvor tiden den går. Men nu er jeg her igen. Jeg hænger stadig i med project life - har billeder (også fremkaldt) helt frem til uge 10, men mangler lige tekst osv fra uge 7. 
Er dog stadig rigtig begejstret, det er et projekt der udvikler sig, ændre sig og vokser uge for uge. Det tager stadig meget tid, men synes stadig det er sjovt og det hele værd. 

I dag fik jeg taget billeder af uge 4, så det kommer her. 
Det var ugen hvor vi holdt cupcake-arrangement til FDF, J fik nyt job, A blev 5 måneder, vi øvede soveritualer, der var masser af tid til hyggestunder og også lidt til PL. Vi var på besøg hos farmor og farfar, hos min faster og onkel, samt hos min kusine. 




Hav en god dag. 

7 kommentarer:

Signe Bendorff sagde ...

Hold da op det er noget af en uge, der var mange ting på programmet :-) kan godt forstå du hænger i, for det er et godt projekt. Og tror man i sidste ende bliver super glad for det, selvom det kræver mange timers arbejde :-)

Jean sagde ...

Hold da op en travl uge!
Hvor er det vildt hun allerede er 5 mdr.. tiden går alt for stærkt..
men nu begynder det også at blive sjovt fordi hun bliver mere aktiv og selvstændig og begynder at kravle huset rundt osv :)

Dejligt du holder ved selvom du bagud- det gør jeg også.. så længe man har taget billeder så gør det jo ikke noget at være bagud.. :)

tak for kikket :)

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Fine sider :)

Anne Thormose sagde ...

Vores lille Asta blev også 5 måneder i uge 4 - hun var på det tidspunkt også renlig og sov igennem, men det går jo også lidt stærkere for en hundehvalp. ;o)

Lækre sider, og dejligt at du stadig laver projektet, selvom det tager tid.

ingejc sagde ...

Flotte sider du får lavet.

Sivsko sagde ...

Jeg kender godt det med at være bagud - jeg synes lige øjeblikket at jeg konstant er bagud - men jeg har endelig fået lavet op til uge 10 (mangler bare at få dem blogget) Hæng i - Krammer Heid

Jette / ma11edina sagde ...

Super fine sider, og så meget der er med :)) Masser af skønne billeder! Ja, jeg synes også det er fedt at lave PL, det føles godt og er super hyggeligt at lave :)