lørdag, marts 30, 2013

PL2013 - uge 5...

Så nåede uge 5 endelig på bloggen, den har været færdig længe, men det er først nu jeg får lagt den på. 

Uge 5 var ugen hvor Agnes fik sin første tand, vi var i mødregruppe og til babysalmesang, jeg havde fødselsdag og der var både fødselsdagsfejring og lagkagemøde (til FDF), Vi var på overraskelsesbesøg hos Maria, Agnes sad nu så godt at hun kom i højstol, Agnes var til 5 mdr's undersøgelse og vaccination og var sløj og feberramt efterfølgende. Jeg var til scrap'n'dream med Maria og på håndarbjedsmesse med en veninde. 
Uge 5 med fødselsdagsindstik

Og uden! 



*************************
Jeg har leget lidt med danske tekster til projekt life. Startede med nogle helt enkle pile. 
Det er ca 10,5 x 14,5 cm - dvs at jeg kan have 4 (forskellige) på et A4, men også udskrive på et 10x15. Jeg har udskrevet det på fotopapir fordi jeg synes farverne bliver mere klare, men det er jo en smagssag.  
Hvis du kan bruge den så er de her som JPEG
For at få dem i rigtig størrelse skal du højreklikke, åben i ny fane/vindue, og her trykke på forstørrelsesglasset så du er sikker på den er stor og så gemme. 
Vil gerne høre hvad du synes og evt og se hvis du har brugt dem. 
(det er lavet i PSE og fonten er bebas neue fra dafont.com). 

Hav en god påske

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Flotte PL sider. Dine sider ser så "glade ud" og det er hyggeligt at følge med. :)
Lækre danske tekster du har lavet til PL - jeg har printet er ark ud og skal nok sige til, når jeg bruger nogle af dem på min PL.

ingejc sagde ...

Skønne sider du får lavet og lækre pile, tak for det.

Linda sagde ...

Skønne sider til din bog.
Super lækre pile, tak fordi du deler.
God påske

Annette sagde ...

Super lækker PL uge du igen har lavet. Tusind tak for de flotte tekster. De er hermed gemt. Har også selv lavet tekster, men er ikke så "vild" i farverne som dig, men måske jeg skulle udfordre mig selv? Jeg vil nok bruge dine tekster til min smash - da jeg ikke er lavet PL, kun månedsbilleder af børnene i PL lommer.