tirsdag, april 09, 2013

PL2013 - uge 6...

I takt med at der er kommet lidt forår i luften er der også kommet lidt forår her på bloggen med en anden header. 
Uge 6 i min project life har været færdig lidt tid. Jeg hænger som sagt stadig på, har faktisk planlagt mine sider til og med uge 14 - så billederne er klar til at blive sendt til fremkaldelse når uge 15 er klar. 
Er sikker på jeg nok skal komme i mål, når jeg bare får siderne planlagt løbende. Kan se det er meget nemmere at planlægge og finde billeder til den uge vi lige er gået ud af - end dem der ligger mange uger tilbage. 

Nå men tilbage til uge 6 - det var ugen hvor der kom gang i strikketøjet, Agnes og jeg nød en hjemmedag, jeg kunne huske hvor lidt jeg savner trafikken, Agnes gik omkuld ved fars skulder efter en tur i svømmehallen, A var endelig så stor hun kunne sidde selv i barnevognen - og også rigtig begyndte at "snakke" og hvine, vi blev snydt for "love never dies", besøg hos farmor og farfar, møde med min bonusmødregruppe og fastelavn. 




Hav en dejlig dag. 

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot Project Life med mange søde billeder og detaljer.

ingejc sagde ...

Flotte sider du får lavet og lækker ny header

Anne Thormose sagde ...

Flot PL, og lækre babybilleder.

Charlotte sagde ...

Elsker dine side er så farverige. Der ser godt ud. Og billederne af din lille datter er så kære. :)
Sejt at du får plads til så mange billeder på et spread.