onsdag, april 17, 2013

PL2013 - Uge 7... (og lidt flere danske tekster).

Så er det tid til uge 7 af project life her på bloggen. Jeg er stadig nogenlunde med - jeg venter billeder for ugerne til og med 15. 

Uge 7 var ugen hvor Agnes gik i gang med at øve det med at spise (og fik et playtray til sin tripptrapp stol), Maria var i Frankrig og vi kørte hende i lufthavnen, jeg fik blomster på valentines dag og en duft fra Maria, 12 billeder på den 12., legestue, cupcakeaften, besøg hos Maria og farmor og farfar,
fridag sammen med far, brunch og shopping med Maria.




Jeg har lavet lidt flere danske tekster, denne gang små bannere. Mulighederne er jo mange. 
Jeg har brugt PSE og fonten er Single Sleeve som jeg har fundet på dafont.com
Igen er du velkommen til at snuppe dem hvis du kan bruge dem. Størrelsen er 10x14,5 cm - dvs der kan være 4 på en A4 (eller en på en 10x15cm). 
For at få dem i rigtig størrelse skal du højreklikke, åben i ny fane/vindue, og her trykke på forstørrelsesglasset så du er sikker på den er stor og så gemme.

Hav en god dag. 

4 kommentarer:

ingejc sagde ...

Lækre sider du får lavet og super flotte bannere, tak for dem.

Charlotte sagde ...

Virkelig lækre PL sider. Du er god til at få mange billeder med at din lille datter. :) Og skønne, skønne farver du bruger. Elsker der er pang på.
Jeg har brugt nogle af dine danske tekser på mit PL spread for uge 14. Du er velkommen til at kigge forbi min blog og se det, hvis du vil.
God bededag.

Anonym sagde ...

Åh, hvor er de fede. Tusind tak fordi du vil dele med os andre ;-)
mvh
May-Britt

Anita sagde ...

Hvor er det altså bare nogle fine sider du har! Er helt nybegynder i forhold til PL (og scrapbooking generelt), og så er det altså super fedt med noget inspiration. Vidste slet ikke, at der var så mange PL'ere i DK, så nu skal jeg helt sikkert til at kigge blogs igennem!:)
Lige nu venter jeg på, at mine varer kommer fra England. Min datter skal bla. have sit eget album, og så er det altså super fedt med de danske tekster (hun er 4). Synes det var lidt træls, at hun ville få et kit kun med engelske tekster, men det har du løst - tak for det:) glæder mig til at følge med på din blog.